Full Width CSS

Motif & Tujuan


















Ini adalah di antara hasil keje bdk yg tgh byk keje tp sengaja menghabiskn waktu-waktu kejenye dgn membuat keje-keje tak berfaedah.

Namanye Along (bkn nama sbenar) seorang wanita yg m'punyai sebuah kamera yg agak digital. Ke mana shj beliau akan m'bawa kamera digitalnya bersama.

Kejadian ini berlaku pd 11 June 2008 di Beger King KLCC sblm kami sbg pekeje-pekeje yg berdedikasi cek-in menonton wyg yg diberi judul Kung-fu Panda.

Disebabkn terllalu byk gambar yg diambil oleh Along maka beliau dgn rela hatinya telah menedit gambar-gambar yg beliau rskan sesuke hati. Lantas selepas mkn kami pun berjln secara santai spt itik pulang ke reban menuju ke TGV.



















Jangan tersalah sangka, kami pergi menonton wyg beramai-ramai dan di luar waktu opis. So tidak berlaku sebarang kecurian waktu keje spt
yg dilakukan oleh Along

Sememangnya semasa menonton muvi ni kami sgtlah selesa krn seat kami telah dibooking oleh seorg pekeje yg agak berdedikasi serta sgt rajin iaitu Fahmi (nama sbenar) merupakan 'pegawai' yg bertugas menempah tmpt, mengutip duit dan mengambil tiket di TGV KLCC.

Sesungguhnya aku sbg seorg yg paling muda di antara kalangan kami tidak lgsg mengeluarkan duit utk harga tiket sebanyak RM6.00 krn seseorg yg bernama Suraya (nama sbenar) telah bersetuju utk belanja aku tgk wyg muhahaha~

Itu shj nk cite kali ni tentang motif dan tujuan gambar ini di uploadkan ke ruangan blog aku. Ade ape-ape masalah dgn blog aku? kredit to - Along | Fahmi | Suraya

*harap maaf dgn penggunaan ayat yg terlalu skema & sakit pale.

Post a Comment

4 Comments

  1. terharu terharu~

    konfom sampai bebila pun ko tatau nama sebenar aku..wahaha~~

    ReplyDelete
  2. haha... mne jerk la pesen ko dpt nk tulih blog neiy?! hihi...

    :: yang benar~suraya (bukan name sebenar) ::

    ~peace~

    ReplyDelete
  3. apa banyak sangat ke projek ko dapat sampai nak pro gile gov ni? ni x masuk lagi projek cukur bulu paklah ni..kalau banyak berbaloila sbb kat dunia at least ada jugak merasa kemewahan,klu tak dapat apa2 dari paklah memang rugi besar la.. sebab esok2 nak kena bakar hidup2!

    ReplyDelete
  4. Anonymous
    eleh stakat ckp aje berani la weihh, letak nama betol2 ar kalo berani nk komen..
    ayat ko betol2 kurang ajar beb. jgn smpai aku ckp ko lak yg betol2 nk tadah bontot kt anwar ibrahim..
    aku ckp bkn krn aku dpt projek govt tp aku ckp psl aku sygkn negara aku dr dipimpin oleh org yg tak reti memimpin dgn baik dan byk muslihatnye

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..