Full Width CSS

24

(1 bulan)

Hari ni 8hb Januari 2009.
Aku lahir 8hb Januari 1985.
Dh 24 thn rupenye.
Sekejap je masa b'lalu.
Rsnye tak puas dlu nakal².


Terima kasih pd semua org yg byk m'beri sokongan dan galakan pd aku sehingga hari ini. Harap² sampai bile² la sentiasa kasik sokongan gak. Aku lebey memerlukan sokongan korg kalo aku jd calon p/raya hehe (dh stat berangan).

Utk makluman tiada sebarang parti akan dianjurkan spt thn² lepas di mana ia disambot secara sederhana tp jgn lupe mlm kang dijempot dtg beramai² ke surau / masjid berhampiran sbb ada bacaan tahlil & doa selamat hehe.. (ala mcm tak biase je mlm Jumaat)

Aku byk keje arini so sambut besday dlm keadaan tertekanla
sesiapa leh tlg belikan aku kek Secret Recipe supaya aku lebey cool skit ;p
hehe~

Post a Comment

4 Comments

  1. ala comelnye gambar mase bebi. dah besar skang pon comelll jugak, egegege, happy besday reez!

    ReplyDelete
  2. ehehe...dh 24 dah..
    eppi beday dik,
    semoge panjang umur,d murahkan rezeki.n jgn notty2 k:)

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..