Full Width CSS

Usah Berharap

Inilah dinamakan biadap dan bangsat.

Umum sudah mengetahui perihal blogger Aduka Taruna yg telah menaikkan perasaan benci, meluat, bengang, marah dan lain² perasaan yg timbul semenjak tulisannya mengenai kemangkatan Almarhum Sultan Johor baru² ini.

Lihat di bawah tulisan si bangsat ini.


Motifnya tidak dpt difahami tetapi jelaslah pd kita bahawa pemikiran bangang dan cetek blogger ini telah membuatkan beribu² orang seluruh negara mengecam tulisannya yg tidak menghormati Almarhum Sultan Johor serta seluruh kerabat keluarga DiRaja Johor, seluruh rakyat Johor dan rakyat M'sia umumnya.

Sy tidak pikir ini soal rasional kelewatan Almarhum dimakamkan tetapi lebih kpd mencari populariti murahan.

Walaupun sy bkn berasal dari Johor tetapi apabila Almarhum Sultan Johor dan secara tidak langsung melibatkan Institusi Raja Melayu dihina sedemikian rupa. Perasaan sy menjadi marah, sakit hati seakan harus sy hapuskan manusia yg bertopengkan syaitan ini dgn keris² yg tersusun rapi di dinding rumah sy. Apakan daya, negara kita negara yg punyai undang² yg baik dan ia harus diutamakan dan dihormati.


Sy lihat semakin ramai anak Melayu yg bersekutu dgn sy telah bersama² dlm kumpulan yg ditubuhkan dlm laman Facebook. Diberi nama Group Menentang Tindakan Blogger Aduka Taruna Menghina Almarhum Sultan Johor. Tahniah diucapkan kpd moderator yg pantas bertindak dan berjaya mengumpul 3,086 members sehingga jam ini.

Antara ramai² members yg berjaya dikumpul. Cuma ada seorang anak Melayu yg berfikiran terlalu TERBUKA. Lihat pic di bawah.


Seorang lg Melayu yg cuba mencari populariti murahan dgn menjaja kisah berfikiran terbuka. Mmg bagusnya berfikiran terbuka ni tp ia akan jd parah jika fikiran kita terlalu luas sgt keterbukaannya.

Lihat satu lagi ini.


Sy percaya, para pembaca mempunyai pandangan peribadi masing². Cuma satu perkara yg sy ingin tegaskan di sini.


"Siapa yang akan menjunjung dan mengangkat Kedaulatan Institusi Raja Melayu kalau bukan kita sendiri.
Satu perkara harus diingat, Melayu itu sendiri seharusnya BERSATU jika mahu Kedaulatan Institusi Raja Melayu terus terpelihara.
Jangan bermimpi dan usah berharap kaum lain sanggup bergolok gadai demi Raja Melayu.."


Usah berharap pada orang lain utk membuat laporan Polis. Kita lakukan !!
Juga tuan/puan boleh terus adukan perkara yg melibatkan internet/sms/komunikasi terus ke http://www.skmm.gov.my (suruhanjaya komunikasi multimedia m'sia)

Post a Comment

4 Comments

  1. makin teruk perangai skrg ni. bahaya ...

    ReplyDelete
  2. bahaya juga kalo tak dibendung dari awal..

    takot merebak 'penyakit' ni~

    ReplyDelete
  3. Salam bro,

    Inilah hasil dakyah-dakyah komunis DAP, PKR dan PAS kepada anak-anak muda Melayu.......

    Aduka barua ini seolah-olah sudah tiada agama dan adat resam Melayu.... inilah bakal pewaris Melayu yang ditonjolkan untuk menghapuskan institusi Raja di Malaysia mengikut agenda DAP melalui PAS dan PKR....

    ReplyDelete
  4. W'salam..

    Ini bukan pewaris Melayu..
    Ini pewaris iblis yg bertopengkan DAP/PAS/PKR..

    Hancur Melayu kerana berpecah..
    Pecah Melayu kerana parti..
    Jahanam Melayu kerana tiada perpaduan..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..