Full Width CSS

Nak Lawan KUNING

Pemuda Patriot UMNO, PERKASA, Silat Lincah Malaysia, MIC dan beberapa NGO Melayu telah menyatakan persetujuan mereka utk turun pada 9 Julai 2011 ini. Semuanya dengan satu tujuan dan satu motif iaitu menghalang kumpulan BERSIH.

Tak sabarnya nak tunggu 9 Julai 2011 nanti. Nak tgk kumpulan mana lagi ramai samada pihak yg benar ataupun pihak kunin. Tapi yg pasti pd hari tersebut, si penganjur akan berkata..

"..kita sudah hampir sampai di Istana Negara utk serahkan memorandum tetapi telah dihalang oleh POLIS ***** UMNO dan BN. Bagaimanapun kita akan cari tarikh yg sesuai utk serahkan memorandum ini.."

Hah itu semua alasan orang penakut. Sedangkan si penganjur ni dok melepak je kat rumah. Semua ni sandiwara pembangkang ja. Yg pasti pada hari tersebut juga si Mat Sabul akan ditangkap Polis. Manakala si Ambiga Petualang Negara akan menyorok di belakang undang-undang.

Abang Polis nanti kalo tangkap puak BERSIH ni tlg lempang kepala dorg skali

Tapi kebelakangan ni mana hilangnya suara-suara Cina DAP?? Sudah hilang taringkah atau mereka ada plan yg lebih baik utk menjahanamkan negara?? Atau DAP sudah merancang utk keluar dari KL agar pada pilihanraya akan dtg, DAP dilihat sebagai parti yg tidak menghuru-harakan negara dan sekaligus diberi kepercayaan rakyat menerajui kerajaan selepas PRU 13???

Ini pun kita kene jaga juga. Bukan boleh percaya CINA KOMUNIS ni.

Nasihat saya pada semua PATRIOT di pihak yg benar, jgnlah kita menimbulkan huru hara kerana kedatangan kita pada hari tersebut adalah utk tidak membenarkan suasana huru hara daripada terjadi.

Jgnlah kita mengganggu periuk nasik peniaga kecil, pekedai, pemandu teksi dan membantutkan perjalanan pelancong asing ke serata tempat menarik di KL. Tujuan kita adalah utk membantu pihak-pihak yg 'bakal' teraniaya di KL.

Kepada pihak berkuasa, kami rela ditangkap dan disumbat ke lokap sekiranya usaha kami ini tidak mengancam keamanan dan keselamatan negara tercinta.

P/s: mana PEKIDA???

Post a Comment

3 Comments

  1. HIDUP PEMUDA UMNO !!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Aku setuju. mari bersihkan geng Bershit tu. kalau simpan mereka pun bukan ada guna. Bila mereka tak ada lebih aman negara ini.

    ReplyDelete
  3. betul jugak...mana suara dap, mca & ayahanda...xkan senyap seribu bahasa

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..