Full Width CSS

Apa Buruknya UMNO

Td sempat mendengar laungan oleh juak-juak pembangkang dlm youtube.

"..hapuskan UMNO.. mati mati.. mati UMNO.."

Tiba-tiba terpikir sejenak. Apa lah dosa UMNO sehingga dibenci dan dicaci sedemikian rupa. Nape UMNO plak dipersalahkan?

Sedih hati saya mendengarnya.

Siapa UMNO sebenarnya di mata juak2 pembangkang ni?? Busuk sangat UMNO dilihat.

Tidak sedarkah kamu juak2 pembangkang, UMNO itulah yg memperjuangkan Tanah Melayu sehingga mencapai kemerdekaan dan kamu puak pakatan mengambil kesempatan dari kemerdekaan itu utk berhimpun secara haram pada hari ini.

UMNO jugalah yg mempertahankan hak org Melayu sehingga ke hari ini sehingga kamu terlupa akan 'nikmat' yg sdg kamu serta anak-anak kamu perolehi sekarang.

Tanpa sedar juga UMNO banyak memberi pendidikan yg antara terbaik di dunia kpd anak bangsanya sehingga anak bangsanya sendiri 'menikam' semula kerajaannya apabila sudah 'pandai'.

Kepada juak2 pembangkang, sedarlah sebelum bangsa kita dinodai, agama kita dijual dan negara kita di jahanamkan. Sedar-sedarlah.

Post a Comment

3 Comments

  1. puak puak ini seperti melepaskan anjing tersepit yang akan mengigit kepada orang yang menolong nya hati nya tidak bersih...walaupun sujud hari hingga hitam dahinya...hatinya busuk dengan dengki khinat

    ReplyDelete
  2. CILAKA PUNYA AMBIGA!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Bro,
    UMNO ni mmg takkan dipuji waluapun UMNO da buat byk perkara baik sbb mentaliti sial diorang ni mmg begitu.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..