Full Width CSS

Perangai jijik PAS

Kelakarkan bila melihat gelagat ahli-ahli PAS yg gemar membuat cerita Syurga dan Neraka ciptaan mereka sendiri.

Senang-senang hati mereka mengkafirkan seseorang yg dibenci.
Sewenang-wenangnya mereka memberi gelaran Ustaz dan Ulama kpd yg berketayap dan berkopiah. Tidak susah mendapat gelaran tersebut. Anda hanya perlu memberi pujian melambung kpd ahli-ahli PAS sehingga mencanak naik buah peliaq depa.

Kalau tak caya cuba buat tengok. Gerenti dapat gelaran Ustaz. Lihat sahaja lah Bob Lokman sekarang ni diberi gelaran Ustaz Bob Lokman.

Hang pa pernah dgr cerita tak psl org PAS kebumikan jenazah ahli PAS??

Kejadian ni ada berlaku suatu ketika dlu, semasa menurunkan jenazah ke dalam liang lahad, ahli PAS yg memangku jenazah berkata dalam kubur dan juga semasa membaca talkin.

"...Kir (Nankir), ini orang kita (PAS) ni.. orang kita ni.."

Bayangkanlah tuan/puan semua dengan malaikat Mungkar dan Nakir pun juak PAS ni boleh ajak kawtim. Inilah jadinya bile kita terlalu taksub pada parti yg melibatkan soal agama Allah.


Tak hairan lah mengapa PAS tidak melatah apabila isu penggunaan kalimah Allah oleh Kristian. Bagi mereka, nama Allah ni umpama perkataan spt PAS yg boleh dipinjam-pinjam dan digunakan sesuka hati kerana ia sekadar perkataan.

Itu tak termasuk dgn kes fitnah menfitnah ni umpama makanan ruji orang PAS. Setiap kali ceramah yg diadakan, mesti akan ditaburkan kata-kata nista dan fitnah kpd org yg tak sealiran dengan mereka. Jika kata-kata yg dihamburkan itu tidak benar, maka mereka akan buat bodoh shj spt soal kata-kata fitnah itu tidak pernah terkeluar dari mulut mereka.


Soal berapa ramai yg telah ditipu buta-buta oleh pemimpin PAS yg kononya dasar perjuangan PAS adalah berlandaskan ISLAM semata-mata. Rupa-rupanya ISLAM PAS adalah ISLAM klon.
Habis jahanam ISLAM ditunggang oleh PAS. Tapi yg peliknya ada juga ahli-ahli PAS yg masih lagi tidak sedar akan apa yg berlaku di depan mata mereka, buta hati agaknya.

Hah ada lagi plak isu moral pemimpin PAS. Habis bini orang ditunggangnya dlm Puduraya, dlm tren keretapi. Hah ahli PAS mana nampak semua benda ni. Bagi mereka, pemimpin PAS adalah Ustaz dan Ulamak yg diyakini tidak akan sesekali berbuat demikian. Tapi hakikatnya, punyalah sedap buah peliaq depa balun lubang bini orang.

Penghabisan sekali, hal Ulamak tersohor PAS membuat pelbagai dalil dan fatwa-fatwa mengarut. Ckp bende merapu-rapu pun masih diterima pengikutnya. Kesian benar lah dorang ni. Ada setengah org ni terlalu ekstrem berkata...

"..jika ke Kelantan, kita kena ziarah Tok Guru.. ini wajib.."

Aduyaiiii ingatkan pegi Kelantan, singgah Rantau Panjang dengan Pengkalan Kubor je rupanya singgah melawat Tok Guru hakk tuihhh tu juga. Sayang sgt la hang pa ni dengan Tok Guru ajaran sesat tu hahaha

Saya memberi jaminan, jangka hayat PAS hanya akan bertahan selama 5 tahun shj dari sekarang. Selepas itu, PAS akan menjadi seperti PKR. Hilang semua Ustaz dan Ulamak dalam PAS.

Ke mana hilangnya semua Ustaz dan Ulama?

Mereka akan tubuhkan satu lagi parti politik baru yg berlandaskan dasar perjuangan yg sama.

Setakat ini sahaja cerita pasal PAS. Nanti saya cerita lagi ttg keburukan PAS di kawasan rumah saya pula ya. Betapa kejinya sifat Melayu dan Islam yg bertopengkan Ben 10.

Post a Comment

2 Comments

  1. kalau boleh kelambu ka'abah pun pok nik nak tukar warna kuning dan letak huruf : ba, ra, sin, yaa, ha. Orang tuo gilo bhabhi!!!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..