Full Width CSS

Mana Ahli Parlimen Seputeh?


Satu kes yang melibatkan MP Seputeh Teresa Kok telah menyebabkan beliau terus diam dan hilang. Seperti semua rakyat tahu, sejarah MP Seputeh tidak akan perjuangkan apa sahaja yang berkait dengan Islam, walaupun ianya sudah ditulis di dalam Perlembagaan.

Sebelum ini, isu ketuk ketampi, beliau terus hilang apabila mendapati orang yang di dalam video itu bukan cina tetapi Melayu.

Kini satu kes besar di kawasan beliau yang melibatkan anak-anak orang Islam yang diajar ajaran Kristian sudah 4 hari, MP Seputeh masih diam dan membisu.

Kita pun tak tahu sejauh mana penglibatan beliau di dalam hal ini, beliau merupakan Ahli Parlimen di kawasan ini, tidak turun padang, tidak bertanya khabar, hilang, tutup mulut dan tidak mahu ambil tahu kerana apa!!

Tunggu pendedahan kami terhadap penglibatan mereka yang terliat dengan isu ini!!

Rujukan cerita asal : Razlan's


Ulasan :

Wahhh betol² senyap Ratu Selangor pujaan Khalid Gagap ni. Biasanya dia lah yg awal² pegi terpekik melolong melalak sana sini jaja cerita buruk kerajaan BN. Hari ini... hmmmm mana dia??


Nak jadi pemimpin ni kena berlaku adil kepada semua org. Bukan saja kpd kaum sahaja tetapi kpd agama juga. Tidak boleh berat sebelah dan lari² dari rakyat. Tgk lah kes murtad ni, senyap membisu pulak si nyonya tua ni..

Nak kata sibuk menyambut Ramadhan dan Raya Aidilfitri, takkan lah pulak. Dia ni Cina, mana tahu apa perkembangan dunia Islam. Hmm pegi berguru dgn Mak Lampir Ampang kot, belajar jadi 'mulut tempayan' agaknya.



Ohhhh cari punya cari, baru lah saya terjumpa mana hilangnya nyonya tua ni.. Rupa....

Sibuk dok amek gambar utk poster kalendar Cina rupanya. Aiyarrkkkk buduh²~

P/s: Si 'hot' girl ni kalo ditanya tarikh Malaysia merdeka agaknya dia tau tak..??

Post a Comment

3 Comments

  1. pengundi Islam seputih nak undi dia lg? undilah untuk kurangkan penganut Islam, korang jwb kt akhirat sok...

    ReplyDelete
  2. Cina tetap Cina bro. Takkan ada sikit dorang nak bantu Melayu kecuali bersebab.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..