Full Width CSS

Dalam Sedih Ada Lucunya


Pertama sekali apabila melihat gambar di atas, saya cuba mentafsirkan apakah gambar ini. Kemudian saya menafsirkan jenis kenderaannya, mungkin Toyota Hilux.

Apabila saya klik gambar di atas, saya membaca tulisan tersebut satu persatu dan akhirnya saya dapat rumuskan si pemilik kereta ini menjadi mangsa keadaan di mana ada la manusia bangang yg telah memecahkan cermin keretanya utk mengambil mungkin barangan berharga di dalam.

Dalam seriusnya ada juga rasa lucu. Dalam lucunya ada perasaan geram. Dalam geramnya ada timbul geli hati. Apa-apa pun saya tetap bersimpati pd tuan punya kenderaan ini.

Kesian pada pemilik kenderaan ini yg pastinya merupakan seorang Melayu yg sudah berumahtangga dan kemungkinan juga yg menulisnya adalah perempuan.


P/s: Hari ni kita susahkan orang, akan datang nescaya kita akan disusahkan orang pula

Post a Comment

0 Comments