Full Width CSS

Menjelang Pilihanraya

Pada tadi semasa berucap di dalam Majlis Penerangan Perdana Barisan Nasional (BN) WP, Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Razak menegaskan BN akan kalah teruk di dlm Pilihanraya Umum akan datang.

Perkara ini bakal terjadi sekiranya pemimpin UMNO & kompenan tidak bersungguh dan ikhlas menjalankan tanggungjawab terhadap parti.

Apa yg penting, pemimpin perlu menghentikan segala bentuk perbalahan sesama sendiri dan cantas mencantas disebabkan perasaan dendam dan dengki.

Hari ini rakyat Malaysia bergantung harap pada keupayaan BN menerajui negara. Sikap ini akan menyebabkan BN dipandang sebelah kerana tidak mampu menangani masalah dalaman.

Jika BN mahu membantu rakyat, BN perlu 'bantu' diri sendiri dahulu. Kalo xbersedia, jgnla bermimpi utk menang dlm PRU akan dtg.

Berikut antara tweet @ pesanan YAB PM.

@NajibRazak: kita akan berjuang habis-habisan, insyAllah BN akan menang sekali lagi, kita mendahulukan kepentingsn rakyat..

@NajibRazak: kita jgn angkuh,jgn bongkak..Jgn TIPU rakyat..7 hari semggu buat KERJA utk Parti menang dan berkhidmat utk rakyat..

@NajibRazak: "Rakyat Didahulukan" bukan suatu sya canang bila Pilihanraya sudah dekat. Sudah lebih 2 tahun kita janji dan TUNAIKAN..

@NajibRazak : Elak definisikan diri sendiri sbg "WINABLE CANDIDATE" dan bila tak dicalonkan, khianati calon yg terpilih..

Kita fikirkanlah dan renungkanlah bersama~

Sumber : www.eddyjugaks.blogspot.com
Sent via my BlackBerry®

Post a Comment

0 Comments