Full Width CSS

BERSIH : Polis Salah !



Selepas tonton video ni, saya terus rasa mcm bengang dgn sikap angkuh kedua² orang yg di temuramah ni. Dah lah cakap Melayu pun tak pandai. Ini pure Malaysian ker diimport 4 5 tahun lepas dari India?

Memberi pelbagai ulasan & alasan bodoh yg pastinya mempunyai kepentingan sendiri. Mengapa perlu menyalahkan Polis dek kerana jalan raya ditutup pada 9 July yg lalu.

Mengapa tidak salahkan penganjur perhimpunan tersebut? Adakah si bongok berdua ni tahu apakah yg sedang berlaku pada waktu tersebut?

Apa tujuan sebenar Polis menutup jalan masuk ke KL pada waktu perhimpunan berlaku? Sebab Polis nak berperang dgn perusuh ker atau Polis nak menjamin keselamatan awam masa tu?

Kepada SPAD, sila lakukan siasatan terhadap mereka di dalam video ini. Siasat mana pemandu teksi yg telah disaman pada hari tersebut oleh LPKP kerana menurunkan penumpang di tengah jalan. Adakah benar dakwaan ini atau sekadar cuba memburukkan imej LPKP @ SPAD.

Kalo tgk pada body language depa, nampak sangatlah menipu dan telah dibayar oleh seseorang yg bodoh kerana mengambil org yg tak pandai menipu utk membuat dakwaan palsu. So stupid !!


Post a Comment

0 Comments