Full Width CSS

Perhimpunan Kecam Mengecam PAS

Esok, dgr khabarnya bdk-bdk PAS nak berkumpul beramai-ramai dgn NGO Islam pasal nak kecam tindakan Presiden MCA, Chua Soi Lek yg menghina Islam.

Sahabat Islam, UMNO, Pekida, PERKASA, Persatuan Silat dan lain-lain badan NGO Islam turut dijemput bersama berhimpun pada jam 2pm di hadapan Wisma MCA.

Saya sendiri tak pasti isi kandungan CSL yg menghina Islam tapi lantaklah apa korang nak buat.

Bukan kerna saya tak ikhlas mempertahankan agama Islam dan bukan tujuan saya membela CSL tapi saya dah menyampah dgn sikap pu••••• PAS ni. Semuanya ada motif tersendiri.

Segala perkara yg melibatkan kepentingan politik + agama (PAS + Islam) maka PAS akan kehadapan. Termasuk juga part menjatuhkan maruah pemimpin lawan yg beragama Islam dan mmg itulah kerja PAS yg kononnya beriya membela ISLAM.

Pada Perhimpunan Sejuta Umat yg lalu berhubung kecaman terhadap isu dan akta murtad di negara ini, ada PAS beriya-iya nyatakan kesediaan utk berjuang demi Islam dan turut serta dlm majlis tersebut? Haram takda.

PAS dgn angkuhnya berkata ia tiada mendatangkan faedah utk parti. Hipokrit punya hamlau PAS. Gunakan agama demi parti, nafsu dan poket sendiri.

Andai terjadi, ada dikalangan ahli pakatan yg menghina Islam, apa tindakan PAS?

Jawapannya yg pasti PAS akan buat bodoh sambil ramas telur sendiri.


P/s: malam ni saya emo dgn PAS.

Post a Comment

0 Comments