Full Width CSS

Tersirat Di Sebalik Kebebasan Akademik



Memang betul pun, nampak jelas si Saifudin sengaja mahu pelajar2 itu serah memo itu di PWTC. Dia boleh beritahu supaya serah memorandum itu di tempat lain tetapi dia sengaja pilih PWTC sebab PWTC ialah HQ UMNO.

Jika dapat tersiar sehingga diluar negara berita mengenai pelajar2 itu datang membuat demonstrasi & serah memorandum tentang minta "Kebebasan Akademik"(konon2 le) itu, sudah tentu boleh memberi satu lagi imej negatif kepada UMNO & khususnya kerajaan.

Masyarakat dunia akan beranggapan konon2 tidak ada kebebasan akademik diberikan oleh kerajaan kepada pelajar2 kita di IPTA & juga IPTS sedangkan pelajar2 yang telah diperlatakan oleh aljuburi & pembangkang itu sebenarnya tidak setinggi mana akademik mereka sebab mereka hanya pelajar, lainlah jika ada ramai pensyarah universiti menyertai demonstrasi yang pelajar2 itu buat bagi menjustifikasikan maksud minta 'Kebebasan Akademik' itu.

Aku berani kata memorandum yang diserahkan oleh lembu2 SMM itu sebenarnya sampah tidak ada input2 berguna kepada kerajaan atau dalam erti kata lain desakan lembu2 SMM itu minta "Kebebasan Akademik" merupakan satu retorik kosong sahaja!

Jika jiwa & niat si Saifudin tidak mahu memalukan parti(UMNO) & kerajaan, aku nak kata bagus & syabas! Akan tetapi sokongan yang dia berikan kepada lembu2 SMM itu ramai orang tahu dia telah memperbodohkan dirinya diperalatkan bukan sahaja oleh lembu2 SMM itu malah oleh aljuburi & juga pakatan haram(PR).

Saifudin sudah tentu tidak suka dirinya dikata bodoh, jadinya dia pandai. Pandai yang dimaksudkan ialah pandai berlakon berpura-pura setia pada parti(UMNO) & kerajaan tetapi dalam masa yang sama dia menjadi proksi kepada aljuburi & pakatan haram(PR) untuk terus menjadi penyebar agenda2 jahat & songsang mereka.

Jika dia tidak mahu dianggap pandai berlakon atau lebih tepat lagi dianggap menjadi gunting dalam lipatan(musuh dalam selimut), berhentilah memperbodohkan diri menjadi barua(proksi) lembu2 SMM, aljuburi & pakatan haram(PR).

"Politik Baru" yang dibanggakan sangat oleh si Saifuddin hanya tambah huruf "A" sahaja pada perkataan "Baru" untuk memberikan gambaran sebenar bahawa si Saifudin sedang merencanakan & merealisasikan "Politik BaruA" kepada aljuburi & pakatan haram(PR).

"Politik Barua" ini tidak baik kepada anak2 muda terutama kepada pelajar2 berbangsa melayu kita di IPTA kerana mereka akan menjadi mangsa kerakusan agenda jahat & songsang aljuburi & pakatan haram(PR) yang menghasut pelajar2 ini supaya membuat demonstrasi haram sehingga sanggup melakukan perkara2 biadab, liar & melanggar undang2.

Apabila ada pelajar ini ditangkap oleh pihak polis kerana melakukan sesuatu kesalahan melanggar undang2, sudah pasti masa depan pelajar tersebut akan menjadi gelap kerana pihak universiti tempat dia belajar terpaksa membuang pelajar tersebut.

Kenapa pelajar2 melayu sahaja yang suka melibatkan diri membuat demonstrasi haram bukan bangsa lain? Pastinya disebabkan kealpaan ibu-bapa mereka yang tidak mempunyai kesedaran bahawa anaknya itu akan mendapat rugi jika membiarkan anak2 mereka diperalatkan dengan mudah oleh seorang petualang bangsa bernama Anwar Ibrahim.

Apa dilakukan oleh lembu2 SMM itu hanya satu ujian(test market) sahaja yang dibuat oleh aljuburi untuk melihat sejauh mana sokongan itu untuk dijadikan ukuran bagi mencetuskan keadaan huru-hara menjelang 9 Januari 2012.

Keadaan huru-hara menjelang 9 Januari 2012 ini harus aljuburi realisasikan untuk memberi gambaran kepada masyarakat dunia konon2 sistem kehakiman negara tidak adil, kerajaan zalim & sebagainya kerana menjatuhkan hukuman dirinya bersalah kerana kesalahan meliwat.

Tidak ada kena-mengena sebenarnya dengan minta "Kebebasan Akademik" oleh lembu2 SMM itu, apa yang penting bagi aljuburi ialah sama ada dia mendapat secukupnya ataupun tidak sokongan itu dari pelajar2 yang masih muda & mentah(mudah diperalat) & rakyat yang buta hati(mudah juga diperalat) supaya dapat dihasut untuk menyertai demontrasi haram menjelang 9 Januari 2012 nanti untuk merealisasikan agenda peribadi aljuburi semata-mata.

Untuk merealisasikan agenda peribadi aljuburi mahu mencetuskan lagi keadaan huru-hara di KL, sebab itu kita dapat melihat anak babie sial haramjadah si tian chua bersama pelajar2 itu dalam gambar.

Anak babie sial haramjadah tian chua ini pandai menghasut & mengajar anak muda & pelajar melayu kita untuk membuat demonstrasi haram, melakukan perkara2 provokatif & melanggar undang2.

Aku berharap sangat ada mana2 pelajar IPTA yang berjiwa patriotik didatangi oleh anak babie sial haramjadah tian chua ini dapat 'memerangkap' dia.
Maksud 'memerangkap' itu ialah buat2 berminat nak sertai demonstrasi haram menjelang 9 Januari 2012, iyakan & turutkan sahaja jika anak babie sial haramjadah tian chua itu mengajar sesuatu tentang apa harus dilakukan dalam demonstrasi haram itu nanti. Rakamkan secara rahsia segala percakapannya itu untuk diberikan kepada polis. Ada undang2nya polis boleh kenakan tindakan terhadap anak babie sial haramjadah tian chua.

Kenapa dahulu "Reformasi" sekarang ini "Revolusi"?
Jawapan yang tepat & betul maksud reformasi ialah aljuburi gagal mereformasikan dirinya yang dikenali sebagai "aljuburi" menjadi "altaksukajuburi".

Bila gagal membuat reformasi seperti itu jalan paling terdesak ialah dengan "revolusi" cuba menggulingkan kerajaan untuk aljuburi tabalkan dirinya sebagai PM & memerintah negara dengan cara kuku besi.

Inilah impian paling terbesar tetapi teramat sukar untuk direalisasikan oleh aljuburi. Memerintah negaradengan cara kuku besi sudah tentu bermaksud hakim yang mengendalikan perbicaraan kes liwatnya akan dipenjarakan. Banyak lagi perkara2 sial lain boleh dilakukan oleh aljuburi & pakatan haram(PR) jika revolusi ini dihalalkan untuk berlaku.
SHAI BUDIN

Sumber : Gerakan Anti PKR

Post a Comment

0 Comments