Full Width CSS

UPDATE : Forum Undi Siapa Jadi Penentu

Sekarang tgh berlangsung forum PRU13 Undi Siapa Jadi Penentu di Karangkraf, Shah Alam.

Sumber dari sahabat blogger saya,Gossip Rakyat mengatakan sangat ramai orang datang jd penonton dan supporter pada Nurul Izzah, Zaid Ibrahim, Lim Guan Eng, Saifuddin Abdullah, Prof Abu Hassan Hasbullah (dia ni ada ker penyokong?)

Nurul Izzah kata, PRU 13 akan datang bergantung kpd undi² daripada kaum Cina utk menentukan kerajaan baru ataupun tidak. Haiyaaa ini orang sangat poyo lah, lagi mau bodek org Cina serupa macam dia punya bapa juga.

Sebenarnya undi kaum Cina tidak memberi efek yg sgt mendalam kepada negara sebaliknya undi orang Melayu sendiri yg bakal menentukan arah tuju dan kepimpinan negara ini.

Abu Hassan Hasbullah kata, media² 'tradisional' (arus perdana) Malaysia hari ini terlalu primitif dan purba yg selalu mencetuskan artikel kebencian politik dan agama. Katanya juga, media tradisional Malaysia ini umpama di zaman Greek. Nampak sangat dia ni benci media perdana yg pernah gam dia pada tahun 2008 dulu hahaha.

Ini adalah jawapan tambahan yg tiada kene mengena daripada jawapan yg dijawab oleh Lim Guan Eng mengenai pendirian DAP berhubung isu hudud PAS. Lim Guan Eng menegaskan tidak akan sesekali menyetujui pelaksanaan hudud oleh PAS.

Post a Comment

0 Comments