PM

 photo IMG-20140720-WA0036.jpg

Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan

Alhamdulillah, sebelum waktu Isyak tadi. Penyimpan Mohor-Mohor Besar Raja Melayu telah mengumumkan tarikh umat Islam mula berpuasa utk tahun 2011.

Tarikhnya pada hari Isnin, 1 Ogos 2011.

Tertanya-tanya saya tadi, mana kelibat YM Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah?? Bukan ker setiap kali bermulanya puasa dan hari raya beliau akan mengumumkannya menerusi kaca televisyen. Rupa-rupanya Tan Sri telah bersara dan digantikan oleh Datuk Syed Danial Syed Ahmad.


Ini adalah kenangan pada tahun lepas 2010, pengumuman dari Tan Sri.

Apa pun, terima kasih dan selamat bersara kepada Tan Sri kerana menemani hidup umat Islam dan rakyat Malaysia semenjak saya kecil lagi. Kelibat beliau lah yg paling saya nantikan hehe terutama apabila nak raya.

Bawah ni, rakaman yg telah ditonton oleh jutaan rakyat Malaysia sebentar tadi.


Nampak tak, perbezaan kerusi antara kedua-dua wajah feberet ini?? Lama kelamaan nanti, kerusi Datuk Syed akan bertambah besar lah seperti kerusi Tan Sri hehe..

Apa-apa pun, saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada seluruh Umat Islam tidak kira berada di mana-mana. Semoga Ramadhan kali ini memberi 1001 hikmah kpd kita semua.

ahlan wa sahlan ya ramadhan~

Thursday, July 28, 2011

MALAYSIA KALAH BERGAYA


Takpa-takpa. Jangan bersedih, kita sudah cuba sebaik mungkin utk layak ke pusingan seterusnya tapi nasib tidak menyebelahi kita. Mungkin ada lagi ruang dan peluang utk Malaysia melangkau jauh dalam arena bola sepak.

Apa pun pujian tetap harus diberikan kpd keseluruhan pasukan Malaysia kerana berjaya mencipta impak yg terbaik utk kualiti bola sepak negara. Kerana mereka jugalah, rakyat sudah mula kembali memenuhi bangku-bangku penonton di stadium dan juga menyejukkan sementara bahang politik negara Malaysia ni yg tak pernah berhenti sejak tahun 2008..

Kita bermain 100% anak-anak tempatan. Kualiti pemain tempatan yang terbaik pada waktu ini. Tetapi lawan kita, Singapork bermain dgn 'tenaga-tenaga' yg dibeli dari luar negara. Itulah perbezaan sukan Malaysia dgn sukan negara jiran.


Soal lakonan mantap pemain-pemain Singapork tu, tak perlu diperkatakan lagi. Mereka mmg hebat berlakon spt pelakon yg hebat dan byk menjadi bualan mulut anak-anak gadis serta makcik-makcik di Malaysia iaitu Aaron Aziz. Beliau juga dari Singapork so tak heranlah mereka ini merupakan produk pelakon yg 'mantap' di Asia Tenggara selain dari Sinetron, Indonesia.

Akhir sekali, permainan Malaysia arini dikira terbaik. Rajin mengejar bola sehingga ke minit terakhir. Tahniah sekali lagi kepada pasukan Malaysia dan penonton yg bersorak tanpa henti di Stadium Nasional Bukit Jalil.



P/s: selepas ini, kita akan bagi kelas lakonan kpd pemain-pemain Malaysia yg akan dibimbing oleh Usop Wilcha. Bukan Mat Sabu Wilcha tau..

Wednesday, July 27, 2011

TANAH TUMPAHNYA DARAHKU

Inilah Barisan Kita
Yang Ikhlas Berjuang
Siap Sedia Berkorban
Demi Ibu Pertiwi

Sebelum Kita Berjaya
Jangan Harap Kami Pulang
Inilah Sumpah Pendekar Kita
Menuju Medan Bakti

Andai Kata Kami Gugur Semua
Taburlah Bunga Di Atas Pusara
Kami Mohon Doa
Malaysia Berjaya

Semboyan Telah Berbunyi
Menuju Medan Bakti !!


Inilah bait-bait lagu yang pasti akan dinyanyikan para penyokong Harimau Malaya esok di Stadium Nasional Bukit Jalil sepanjang masa.

Marilah kita turun bersama-sama ke Stadium Nasional Bukit Jalil, memberikan sokongan padu kepada pasukan negara tercinta. Takda tiket takpa, pastikan kita menonton siaran langsung perlawanan di RTM dan ASTRO Arena.

Saya pasti Harimau Malaya sudah bersedia 200% menghadapi pasukan negara jiran yg penuh dgn keegoan. Pastikan Harimau Malaya merobek gol Singapork sepuasnya dan layak terus ke peringkat seterusnya.

Biarkan mereka terkejut dengan sokongan rakyat Malaysia.
Biarkan Singapork pulang dengan perasaan malu dan hampa sepanjang jalan.
Biarkan mereka menangisi kekalahan mereka nanti.
Biarkan biarkan biarkan mereka.

Teruskan menyokong Harimau Malaya selamanya !!!

MALAYSIA BOLEH !!!~

P/s : Jumpa dan mari menjerit bersama di sana. Jangan lupa kibarkan Jalur Gemilang !!

Sunday, July 24, 2011

Anwar Popular Di Indonesia


Bapa saya baru pulang dari Indonesia tempoh hari. Mengikut ceritanya, di sana banyak betol orang-orang Indonesia yg SAYANG BANGAT dgn Anwar Ibrahim.

Pergilah ke mana sahaja, jika anda jawab daripada Malaysia. Pasti soalan tentang Anwar Ibrahim akan ditanya kpd anda. Perkara beginilah yang terjadi kepada bapa saya semasa berada di sana. 6 daripada 10 orang pasti akan bertanyakan hal Anwar Ibrahim.

Manakan tidak, ada sebuah stesen televisyen di sana memaparkan dokumentari mengenai Anwar Ibrahim. Dokumentari tersebut hanya memperlihatkan sudut kerohanian dan agama Anwar Ibrahim. Jika ditayang sekali takpa, ini berulang kali. Dah macam Astro pun ada.

Kemudian dimasukkan beberapa video demontrasi yg aman dan bertukar menjadi ganas apabila Polis mula bertindak balas kepada kumpulan pendemo. Kenapa perlu edit-edit part tersebut? Mengapa tak tunjukkan keadaan demontrasi yg aman membawa kepada tindakbalas Polis?

Di hujung dokumentari tersebut, Anwar akan dilihat sebagai MANGSA kepada kezaliman Polis serta mangsa kekejaman kerajaan BN daripada zaman Tun Mahathir sehinggalah Najib Tun Razak.

Ohhh mungkin ini puncanya Anwar Ibrahim selalu ke Indonesia sbb nak jaja cerita buruk kerajaan BN dan menjaja cerita sedih mengenai diri dan keluarganya yg telah dizalimi oleh kerajaan.

Malang sungguh Anwar Ibrahim dan keluarga telah di'fitnah' dgn bermacam-macam cerita oleh kerajaan BN. Saya berharap, pihak kerajaan Indonesia sedia menawarkan kerakyatan kpd Anwar dan keluarganya agar suasana politik di Malaysia kembali aman spt sebelum ini. Mungkin di Indonesia, perjalanan Anwar utk menaiki podium Presiden tidak sesukar yg dihadapinya di Malaysia.

meh layan video ni.. ada syok sikit


P/s: Di Indonesia, hari-hari boleh buat demontrasi dan rusuhan. Di Malaysia tak boleh buat psl semua orang nak cari duit utk sara hidup.

Saturday, July 23, 2011

Malaysia Boleh

Buat pasukan bola sepak Malaysia, gua ucapkan Selamat Berjaya dan Selamat Segalanya menentang pasukan 'international' Singapura.

Pastikan Malaysia layak ke peringkat seterusnya. Kami di sini mendoakan kejayaan dan memberi sokongan 200% kpd pasukan negara.

Mengapa td gua sebut pasukan 'international' Singapura? Sbb pasukan Singapura bukan 100% dibarisi anak kelahiran Singapura.

Semua jenis permainan sukan kebanyakannya dibarisi oleh pemain import dan dibeli oleh Singapura.

Mereka ini kemudiannya diberi taraf kerakyatan agar dpt btanding atas tiket negara Singapura.

Semua ini btujuan agar negaranya kelihatan setanding dgn negara terhebat yg lain seperti Malaysia.

Lebih bermakna jika kemenangan mlm ni menjadi hadiah kpd Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Najib Tun Razak sempena hari lahir beliau hari ini.
my  Blackberry®

Bodyguard Anwar Diliwat


Hangpa dok marah-marah dan tuduh Polis macam-macam kemudian siap nak saman Polis lagi, last skali pegi gak report kt balai Polis haha mmg kes lawak lah.

Kata dulu tak percaya lagi institusi Polis dan keseluruhannya. Kononnya Polis ni barua UMNO, tak berlaku adil dan zalim kepada rakyatlah.

Kalo macam tu, tak perlulah pegi jumpe Polis wat laporan dol. Adalah lebih baik pegi jumpa Datuk Michael Chong, Biro Pengaduan Awam MCA. Semua benda boleh setel. Lagi hebat dari Abang Long Dil haha.

Pihak Polis dah beri amaran kpd sesiapa yg berniat mengadakan demontrasi pada 9 Julai 2011, pasti akan menghadapi risiko dari pihak Polis. So risiko yg dimaksudkan ialah spt terkena kelongsong gas pemedih mata 'israel' tu hehe.

So takda guna langsung kalo nak bawa Polis ke mahkamah utk berdebat. Polis dah selidik dari semua segi jika perkara sebegini berlaku beb. Buang masa korang je nak fight Polis. Lebih baik pegi kipas Anwar Ibrahim tu.

Tapi mana Anwar erk? Lama tak dgr cerita. Masuk hospital ker atau pegi buat 'kes' baru plak hahaha..

P/s: ohhh pasal tajuk Bodyguard Anwar Diliwat, sebenarnya diliwat oleh besi titanium yg dimasukkan ke dalam pipi dia tu keh keh keh

Friday, July 22, 2011

Polis Minta Maaf

Polis DiRaja Malaysia (PDRM) tengahari ini telah mengeluarkan kenyataan permohonan maaf kepada Mohammad Bin Sabu di laman web PDRM - www.rmp.gov.my.

Menurut kenyataan tersebut, PDRM telah memberikan persepsi yang salah terhadap Mat Sabu. Sebelum ini, Mat Sabu mendakwa telah dirempuh trak Polis. Bagaimanapun semalam, semasa sesi penerangan pihak Polis bersama media, rakaman video yang dipaparkan menunjukkan Mat Sabu dan rakannya telah terjatuh di pembahagi jalan semasa membuat pusingan U.

Di dalam kenyataan tersebut juga, pihak Polis memohon maaf kerana TIDAK BERJAYA MELANGGAR Mat Sabu seperti yang diceritakan oleh beliau kepada pengikut-pengikut setianya.

Terkilan dengan dakwaan tersebut, Mat Sabu memberi amaran supaya Polis menarik balik kenyataan media yang disampaikan semalam atau berdepan dengan saman oleh Mat Sabu.

Sesungguhnya berita di atas adalah tidak benar sama sekali. Apa kejadahnya Polis nak mintak maaf. Baik Polis pergi round-round 1 Malaysia jaga keamanan dan ketenteraman awam dari melayan Mat Sabu OKU.

Hahahahahahahaha kelakar lah Mat Sabu Wilcha ni. Kau dok cerita 1 Malaysia kononnya Polis langgar kau. Sepatotnya Polis boleh terus dakwa kau kerana menyampaikan berita palsu serta fitnah dan berniat memalukan pihak Polis.

Terang2 nmpak menipu. Lagi nak bikin hot story Polis langgar pulak. Saya lebih suka jika Polis menelanjangkan Mat Sabu dan menjentik teloq dia 15 kali.


P/s: menipu dan menfitnah adalah asam garam hidup org PAS.
my  Blackberry®

Khidmat Guaman Percuma !!!

Salam Jumaat pada pembaca sekalian.

Pagi tadi semasa sedang membaca paper, seorang sahabat hidup dan mati saya memberitahu bahawa ada satu pertubuhan yg bernama Pertubuhan IKHLAS telah mengedarkan satu borang mengenai KHIDMAT GUAMAN PERCUMA.

Niat Pertubuhan IKHLAS sungguh murni sekali. Mereka nak membantu peniaga-peniaga serta pemandu teksi yg terjejas pendapatan pada 9 Julai 2011 disebabkan Perhimpunan BERSIH bersama-sama pemimpin BERSHIT.

Saya sangat bangga dgn Pertubuhan IKHLAS yg sanggup menyediakan khidmat guaman percuma kpd semua golongan yg teraniaya. Syabas diucapkan.

Tapi bagaimana plak dgn peniaga dan pemandu teksi yg turut serta pada Perhimpunan BERSHIT tempoh hari?

Menurut sahabat saya, ada juga kalangan pemandu teksi tidak mahu membuat sebarang tuntutan. Yalahh mungkin mereka tak mahu membuang masa ataupun mereka sendiri pun terlibat dgn perhimpunan tersebut. Tetapi ada juga pemandu teksi yg dikenali dan diketahui turut serta dalam perhimpunan tersebut pun membuat tuntutan ganti rugi. What the hell...

Aduhaiiii manusia sanggup berbuat apa saja asalkan diri mereka berasa senang tanpa memikirkan orang lain. Fikir-fikirkanlah duit yg anda terima itu samada bersih ataupun tidak.

Thursday, July 21, 2011

Bunuh Diri!

Suruhanjaya DiRaja memutuskan Teoh Beng Kok mati disebabkan BUNUH DIRI. Sapa yg xsetuju dgn keputusan ini boleh mula kritik Suruhanjaya yg korang minta ditubuhkan dlu haha.

Logik sekali la sbb xda motif lgsg SPRM nk bunuh org xtentu pasal. Mereka jabatan siasatan rasuah yg nk mencari maklumat serta info dari saksi supaya pelaku salah boleh dikenakan tindakan jika terbukti bersalah.

Tp yg kesiannye puak2 yg jahil ini melalak kononnya SPRM terlibat sepenuhnya dlm kes TBH. Bunuh org di tempat sdr. Mmg xpernah ada logika.

So SPRM, apa lg. Samanlah pada pihak yg lancang sgt mulut tu menjaja cerita palsu pd seluruh dunia. Kononnya kerajaan Malaysia berlaku kejam pd TBH. Saman byk biar padan muka dorg.

Al kisah sudah tamat~ hakk tuihh

Hidup menyusahkan orang, mati pun lagi menyusahkan orang.
sent via my  Blackberry®

JAWATAN PERDANA MENTERI

SIAPA NAK JADI PERDANA MENTERI??

Hah pasti menarik kan jika persoalan ini dilemparkan kepada puak² pembangkang. Dibibir mereka hanya sebut Anwar Ibrahim akan jadi Perdana Menteri (PM) tetapi adakah PAS, DAP bersetuju dgn cadangan tersebut? Itu belom campur lagi dgn parti² politik pembangkang yg lain dari Sarawak dan Sabah. Hah susah tu.

Tengok muka pun dah tahu niat jahat dia

DAP akan sedaya upaya menentang pelantikan ini secara diam dgn meletakkan calon Melayu yg sedia ada dalam parti berkenaan menjadi puppet/boneka mereka.

Karpal Singh belom bersuara lagi

PAS sure dgn cadangan asal mereka meletakkan Hadi Awang sbg pemimpin. Itu pun jika bernasib baik, kalau Mursyidul Am kata tak boleh, makanya Nik Ajis lah jadi PM. Itu belom lagi campur tangan Mat Sabu Wilcha pun nak jadi jugak. Haha belum jadi pun dah gaduh.

Itu semua belom lagi dicampur dgn pertikaian nak jadi Timbalan Perdana Menteri hahaha mmg lawak kalo perkara ni benar² terjadi. Kang Lim Kit Siang pun nak claim jadi TPM. Karpal Singh pun nak claim bende yg sama jugak.

Jgn sampai Karpal bersuara "..langkah mayat saya kalau mahu jadi Timbalan Perdana Menteri.." keh keh keh..

Ini belom masuk cerita nak wujudkan negara Islam oleh PAS walaupun tema PAS sudah bertukar kepada Negara Kebajikan plak. Saya gerenti 100% bahawa PAS tidak sesekali berani menubuhkan negara Islam spt yg diwar²kan dan juga tidak berani menubuhkan negara berkebajikan. Mengapa saya bercakap demikian??

Ostat Azizan bakal bersara selepas PRU 13

Kerajaan PAS dapat jana duit ker? Contoh di Kelantan, apa duit yg dapat dijana? Apa pembangunan PAS buat? Besar kan jalan keluar masuk Kelantan ada lah nampak supaya mudah utk rakyat Kelantan keluar dari negeri tersebut dan mencari rezeki di negeri lain. Apa pun tak boleh Nik Ajis ni, hakkk tuihh~

Lihat plak isu yg baru berlaku di negeri Kedah, Ostat Azizan habaq nak tutup pusat hiburan sepanjang bulan Ramadhan tetapi bila kene gertak sikit dgn Karpal Singh terus tak jadi nak tutup. Sedangkan Ostat Azizan ketua negeri Kedah, kuasa di tangan beliau tetapi dek kerana takut kpd manusia yg kononnya memegang Undang² negara, maka dipendamkan saja hasrat tersebut.

Apa daaa berani dgn orang Melayu saja ka? Dgn bangsa lain, hang takot.. Apa pun tak bole.. Hakk tuihhh~

Wednesday, July 20, 2011

Dio Nanges Pulok

Uk alohhhh.. Kawe ingatkan demo ni terer.. Ruponyo dalam ati ade tame jugok..


Maso demo berlawe dan bertempur dgn anggota polih kelmare dulu punyo lah hebak.. Umpama pejuang Isle mcm di Palestin.. Hari ni demo nangess.. Sudoh la ckp ikot skrip, babak nangess tu sbb terlupo skrip yg dah karang berhari-hari deh..

Kesiannya..

Pemimpin yg ditentang adalah orang Islam, negara ini juga negara Islam. Apa lagi yg tak kena bro?? Bukan ker sepatotnya si Ambiga yg merupakan penentang dan anti Islam tu mula-mula ko patot tentang. Demontrasi BERSIH bukan utk menegakkan agama Allah tetapi menghancurkan agama Allah di bumi Malaysia ni.

Jgn menjaja cerita ko berjuang pada 9 Julai 2011 tersebut adalah semata-mata ingin melihat ajaran Islam menjadi agama teras di Malaysia. Islam sememangnya sebelum ko lahir pun telah menjadi agama RASMI di MALAYSIA. Itu sudah termaktub dalam Perlembagaan Negara.

Tahniah kepada semua pendemo yg terlibat. Kerana disebabkan anda, duit cukai yg kami bayar selama ini kepada kerajaan di'asap'kan kpd kamu si pengkhianat agama..


P/s: "..hoh kongsi gelap gapo mcm ni, cubit skit jerit serupo ponde.." - Filem Kongsi

Monday, July 18, 2011

Teoh Beng Kok


Keputusan inkues Teoh Beng Hock akan diumumkan dalam masa terdekat ini. Samada suka mahupun tidak, keputusan tu pastinya akan menjadi perbualan ramai. Mungkin ada yg tidak bersetuju dan mungkin juga ada yg setuju dgn keputusan tersebut.

Bagaimanapun saya menjangkakan keputusan itu nanti mungkin menyebelahi keluarga tbh. Pasal apa, pasal itu adalah tekaan saya shj.

Mungkin nanti keputusan tersebut menyebelahi pihak SPRM ataupun keputusan tersebut akan tidak menyebelahi mana-mana pihak langsung. SPRM pun tidak, keluarga tbh pun tidak. Hah ini problem ni.

Jika keputusan kelak memihak kpd pakatan, rasanya mereka dah semakin tak sabar nk mencanangkan kpd seluruh dunia bahawa tbh telah dianiaya oleh kerajaan Malaysia. Tapi jika mereka kalah, mereka tetap mencanangkan ke seluruh dunia bahawa keputusan inkues tersebut tidak benar dan maka akan terjadi la perarakan mempertahankan org yg dah mati.

Dek kerana satu org manusia yg telah dimamah bumi ini, MELAYU sekali lagi sanggup berperang dgn kerajaan. Tak caya, tunggu la tgk berapa ramai MELAYU yg melalak mcm 'pungkok' kene cucuh bara.

P/s : awatlah susah sgt depa nk pecaya, si mati ni bunuh diri.. ahaiii haii~

Sunday, July 17, 2011

Bala bala

Haram btol. Sy xtau la samada berita yg dikeluarkan awal td benar ataupun tidak. Bgaimanapun sy ingin menegaskan berita tsebut telah dismpaikan oleh Chegu Bard~

Apa2 suh dia btggungjwb. Adios
sent via my  Blackberry®

Al Fatihah

Takziah diucapkan kpd keluarga dan rakan2 pembangkang Dr Lolo atas pemergian arwah telah mengadap ilahi sebentar td.

Kpd rakyat Titiwangsa, takziah diucapkan. Yg pergi biarkan pergi tetapi yg masih idop ni teruskan beramal.

Juga kpd rakyat yg bakal dilimpahkan 'kemewahan' diucapkan selamat memilih wakil rakyat baru.

AL FATIHAH~
sent via my  Blackberry®

Saturday, July 16, 2011

Mari Menari Bersama Ustaz Zamri


Tentu para pembaca semua sudah mengetahui penglibatan Ustaz Zamri pada perhimpunan BERSHIT minggu lepas. Lihat di bawah penjelasan beliau mengenai penglibatannya.

Ada sedikit perkara yg tidak kena la dgn apa yg Ustaz Zamri ni ucapkan. Benda ni terlalu mudah bagi kita utk detect kesilapan beliau kerana Ustaz Zamri hanya bercakap mengikut skrip spt pemimpin pembangkang.

Mmg benar masing² punyai hak berhimpun tetapi mengapa medium berhimpun di tgh² bandaraya juga dipilih? Bukankah kerjaya sebagai seorang Ustaz menjadikan seseorang itu berfikir lebih baik dan matang serta tidak bertindak mengikut nafsu.

Islam adalah sebuah agama yg indah dan mulia. Islam tidak membenarkan umatnya membuat sesuatu perkara yg tidak disenangi orang dan memudaratkan orang sekeliling. Terutama berhimpun dan menyusahkan peniaga mencari rezeki. Bukan sahaja menyusahkan tetapi menutup terus rezeki peniaga.

Semakin hari semakin ramai sgt artis mahupun selebriti yg cuba melibatkan diri dlm aktiviti sebegini. Bila ditegur masyarakat, mula lah naik angin, buat² blur dan mengamuk tak tentu pasal. So apa kata Ustaz Zamri pada masa akan datang?

Kumpulan 709


Wahhh haha dgr cite geng kumpulan jahat yg menggelarkan diri mereka Kumpulan 709 berhimpun di depan KLCC petang td.

Reason nak berhimpun plak, sempena seminggu perhimpunan 'aman' BERSHIT 9 Julai 2011 lepas. Another reason lagi plak bersempena memperingati kematian ataupun dalam bahasa 'indah' nya mengenang 'syahid' nya arwah Baharuddin Ahmad.

Alaaa arwah yg dikatakan meninggal dek kerana lemas dalam gas pemedih mata tu. Hahhh yg dekat kLCC tu. Ehhh bukan yg 'mati' kt area Puduraya tu. Tu Suhardi si org gila berlakon masa perhimpunan BERSHIT.

Berbalik pada story asal td psl perhimpunan memperingati arwah. Apa lah mustahak sgt berhimpun kat dpn kLcC tu? Bukankah ia menampakkan diri mereka lebih bodoh dengan bilangan mereka yg sedikit.

Friday, July 15, 2011

Najib Di Britain


Wahhh hebohnya puak pembangkang menjaja gambar ini. Kononnya tV3 dan Awani tidak menyiarkan suasana yg sebenar sambutan Najib di Britain.

Sebelum Najib bertolak dari Malaysia, puak jahanam ni dah menjaja kononnya Najib, Rosmah dan rombongan tidak akan disambut dgn karpet merah. Apa ada dgn karpet merah?? Karpet hijau ker, biru ker, purple ker sama je. Takda istimewa pun Najib mahukan.

Apa yg Najib dan rombongan mahukan ialah menarik pelabur dari Britain dan Eropah ke Malaysia. Bukan mcm pembangkang hanya cakap dan garu-garu telor sambil kritik kerajaan.

Berbalik kepada gambar di atas, pihak berwajib patot mengambil gambar peserta-peserta yg terlibat. Sure majoriti di dlm gambar terdiri drpd pelajar-pelajar yg menuntut di Britain dan dipercayai mereka ini semua adalah pelajar tajaan JPA atau dalam istilah yg tepat KERAJAAN BN tanggung sampai pandai melawan kerajaan semula.

So apa lagi, ambil tindakan cepat pada anak-anak jahanam yg menggunakan duit rakyat belajar jadi pembangkang di sana. Biar dorang bayar sendiri yuran pengajian di sana. Kalau terer, pulangkan balik duit tajaan tu. Ramai lagi yg memerlukan.

P/s : Inilah dikatakan bodoh tak bertempat..

Thursday, July 14, 2011

Minta Bantuan : Kanak² Hilang

Kanak² hilang. Minta tlg rakan² blogger, pembaca semua sebarkan.

Nama : Najmi Haqiemi Ahmad Salleh
Umur : 10 Tahun
Tinggi : 110 cm
Pakaian Terakhir : T-shirt Sekolah Merah, Lengan Hitam
Tertera nama - SK Subang Bestari / Seluar Biru Gelap
Fizikal : Parut Disebelah Kanan Kepala. Berambut pendek.

*membawa beg sekolah berwarna biru dan hitam

Cerita : Didapati hilang tengahari semalam. Disyaki diculik.

Jika ternampak/terjumpa sila hubungi : 019 638 725 (Bapa, Salleh) 012 248 5649 (Ibu,Zetty)

Mohon kerjasama kita bantu menyebarkan melalui medium facebook dan laman sosial yg lain.


Fitnah Malaysia !

Tahukah anda, tukang fitnah atau penfitnah teramai adalah di Malaysia.

Penfitnah ni adalah terdiri daripada orang² yg hanya mendengar dan mempercayai bulat² apa yg dikhabar oleh seseorang atau sesebuah pihak tanpa menyiasat atau menyelidiki sesuatu perkara itu terlebih dahulu.

- Bangsa yg paling ramai adalah bangsa Melayu, diikuti oleh kaum India dan Cina. Sbb fitnah terjadi : -
* Menfitnah sbb tak boleh tgk bangsa sendiri maju.
* Semua nikmat yg diterima di negara ni tak pernah cukup kata mereka.
* Gemar menyampai² kan fitnah. Cth : foward sms dan foward video² burukkan org sdgkn bangsa dia sendiri yg paling teruk.

- Media yg paling banyak menyebarkan fitnah adalah media elektronik spt laman web, blog, youtube, laman sosial dan tv.

- Orang yg paling banyak difitnah adalah pemimpin negara serta orang² UMNO/BN.

- Orang yg paling banyak menfitnah adalah puak pembangkang negara ini.

Firman Allah bermaksud : "Wahai orang yg beriman, jika datang kpd kamu seorang fasik yg membawa sesuatu berita, mak selidik (utk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dgn perkara yg tidak diingin, dgn sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yg kamu lakukan.." - Surah Al-Hujurat, Ayat 6

Sabda Rasulullah bermaksud : "Jika kamu berkata mengenai perkara yg benar² berlaku pada dirinya bererti kamu mengampatnya, jika perkara yg tidak berlaku pada dirinya bererti kamu menfitnahnya.." - Hadis Riwayat Abu Hurairah

Jadi renung²kanlah wahai puak pembangkang. Kejahilan kamu membuat Islam lemah di saat ini.

P/s : sebab apa menfitnah?? gilakan kuasa??

Tuesday, July 12, 2011

Mat Sabu Ajak Repeat !!!


Pertama :

"..kekejaman yang tidak mengikut undang².." - Mat Sabu

Selama ni org yg berlaku kejam adakah mereka mengikut undang² ?? Kat Israel tu, si askar nya melakukan kekejaman pada org Palestin. Adakah mereka mengikut undang² ??

Kedua :

"..Pas akan mencadangkan kepada BERSIH utk membuat perhimpunan sekali lagi.." - Mat Sabu

Sudah² lah tu wahai Mat Sabu. Saya bercakap ni bukan kerana takut tapi kesiankan pada diri tuan hamba yg sudah bergelar OKU dan kalo mengikut syaratnya sudah boleh menerima wang bantuan bulanan daripada Jabatan Kebajikan. Boleh dah apply kad OKU kot hehe.

Bak kata orang, ukur baju di badan sendiri. Jangan ukur di badan Anwar kerana Anwar tidak 'buncit' ya..

Penganjuran BERSIH 2.0, melihat seorang mati dan beratus lagi batuk sehingga ke hari ini dek kerana gas pemedih mata dan air semburan FRU. Manakala beratus-ratus lagi makan free di Pulapol. Ada sorang tu dah nyawa² ikan pada hari kejadian tapi esoknya elok saja pergi Langkawi.

Sila lihat 0:55 - itu bukan janji tapi itu semua menuju kpd perangai orang munafik. Percayalah cakap saya ni bahawasanya tiada apa yg dapat memuaskan hati puak² pembangkang yg jahil.


P/s: BERSIH 3.0 akan melihat PAS terkubur dalam liang lahad yg digali utk UMNO

Ahli PATRIOT Dibayar RM*****



Hahaha mmg PATRIOT dibayar oleh Pemuda UMNO.. Saya pun merupakan salah seorang anggota PATRIOT dan saya akui kami dibayar sejumlah wang. Perlu ker saya beritahu berapa jumlahnya??

Kalo saya beritahu nnt ada ahli UMNO tak puas hati dan ada jugak pihak yg sudah sakit hati lama dgn UMNO akan lebih terasa BENGANG tahap pecah bisul.

Setiap seorang ahli PATRIOT yg mengikuti perhimpunan pada 9 Julai 2011 di Bukit Bintang hari tu menerima bayaran RM20,000 seorang. Kini saya telah menjadi kaya utk 3 bulan shj.

So ada yg sakit hati?
Suka tak dakwaan saya ni? Nampak mcm bodoh kan tp bg puak pembangkang lahanat tu dorg akan terima apa yg saya katakan ni. Sebabnya dorg tak pernah selidik apa yg dikhabarkan.

Cincin RM24.4 juta Rosmah pun dorg bleh percaya, apatah lagi nilai RM20,000. Sikit sgt nk compare tp bg mereka, pedulik hapa. Inilah politik kotor UMNO yg penuh dgn rasuah, kata mereka.

Siapa yg rasuah dalam UMNO? Ada tak terbukti sehingga ke hari ini? Kebanyakannya masih dalam kes dan ada juga kes tidak kukuh maka digugurkan shj. Cuma yg byk kes melibatkan isu tersebut adalah ahli dari kompenan parti BN bukannya dlm UMNO.

Kesimpulannya, PATRIOT tidak dibayar sebaliknya PATRIOT yg membayar pd kerajaan harga sebuah keamanan negara yg dikecapi selama ini. PATRIOT adalah 'silence majority' bro. Suara PATRIOT adalah suara rakyat yg tidak mahu negara dihancurkan oleh petualang negara.

Berani Mempertahankan Hak
Jangan Berani Tak Tentu Pasal

Monday, July 11, 2011

1 Juta LIKE Najib


Nah amek ni satu lagi fan page diwujudkan utk 1 Juta Rakyat Malaysia LIKE Kepimpinan Najib Tun Razak.

Nasihat saya, kalo tuan/puan punyai FB, just LIKE sahaja kerana takde rugi pun berbuat demikian bahkan rasanya boleh dapat kebaikan daripada situ. Pemimpin wajib kita taati selagi dia tidak melakukan kemungkaran dan menodai agama Islam.

Kalo tuan/puan malu dan segan utk LIKE fan page ni, baik lupakan saja niat tersebut kerana tuan/puan umpama tidak yakin dgn kepimpinan UMNO/BN pada hari ini. Dalam dunia serba maju dan canggih, kita tak perlu ada perasaan begitu lagi. Kerana dgn perasaan begitu akan menyebabkan langkah utk maju ke hadapan sering terbantut dan terhenti separuh jalan shj.

Inilah masanya utk menguji tahap keyakinan anda dan menyanggah setiap tohmahan yg melanda parti keramat yg memperjuangkan bangsa Melayu dan agama Islam.

Pembangkang letak 100,000 org je utk LIKE. Menunjuk kata mereka sendiri pun tidak yakin dgn apa yg mereka laungkan. Kesimpulannya, go to hell pakatan !!!

Najib Letak Jawatan

Apa kehe nye yob, mikey nk mintak si Najib letak jawatey ni??
Cer cite, cer cite..

Apa lagi lah salah Najib ni pada mata korang semua wahai puak-puak yg bersekongkol dgn Yahudi..?

Saya percaya dalam 145,679 orang mangkuk yg LIKE page ni adalah terdiri daripada anak-anak muda yg tidak mengerti apa-apa mengenai politik dan tidak selidik terlebih dahulu berita serta khabar angin yg ditiupkan oleh pemimpin pakatan.

Kebanyakan mereka ini serupa dgn puak-puak BERSHIT yg berhimpun tempoh hari. Berhimpun dan berdemontrasi tetapi tidak tahu apakah mesej yg mereka mahu sampaikan. Mereka hanya buat hua hua hua kemudian salahkan polis.

Marah bila gas pemedih mata meresapi mata dan rongga-rongga badan.
Marah bila air-air 'asid' yg mula menyakitkan sendi-sendi badan.
Marah bila Polis menangkap mereka.
Marah bila disuruh memberi keterangan peribadi di Pulapol.
Tidak marah bila disuruh ambil makan di bawah khemah.
Marah bila bersembahyang di tempat yg disediakan sementara.
Marah bila tidak dihantar semula ditempat semasa ditangkap.
Marah bila menonton aksi rakan peserta yg lain membuat aksi mcm kera.

Kebanyakan yg meletakkan post-post kekejaman Polis di FB ni tidak menyertai perhimpunan BERSHIT ni pun. Depa ni cakap ja lebih tp bila ajak betol, kecut teloq masuk dalam balik ha ha ha sama mcm Lim Kit Siang.

Kesimpulannya, saya suka bila ada nanti pelajar-pelajar dan pekerja perkhidmatan awam yg akan dibuang institusi dan opis.

Cincin Sakti

Hah cincin sakti ni bernilai RM24.4 juta. Banyak fungsi cincin ini spt membutakan mata puak-puak pembangkang, menumbok mata Ambiga dan juga mencungkil lubang hidung Anwar.

Rasa marah dan geram puak pembangkang aka BERSHIT ni tidak abih setakat hari sabtu lepas rupa-rupanya terbawa sehingga ke hari ini. Setelah tewas MENGEJUT kepada pasukan Polis dan FRU pada hari tersebut, puak BERSHIT membawa perkhabaran angin pula.

Perhimpunan di jalanan tak leh pakai, balik semula masuk media baru.

Habis satu dunia diwar-warkan kononnya PM, Najib telah membeli sebentuk cincin bernilai RM24.4 juta dan diberikan kpd Rosmah tersayang. Soal Najib beli cincin tu lantak pi la, normal kot.

Yg tak normal ialah apabila jumlah dinyatakan RM24.4 juta dan lebih tidak normal apabila Najib dikatakan menggunakan duit kerajaan membeli cincin tersebut.

MUNASABAH ker?

Aduhaiiii apa lah bangang sangat kalo nak buat fitnah tu.

Apa Najib ni tak pikir apa akan berlaku sekiranya di dah pencen nnt? Akan disiasat oleh Jabatan Audit dan SPRM jika berlaku sebarang pecah amanah dan salah guna wang atau harta kerajaan?

Apa Najib ni tak ambil iktibar apa yg berlaku pada kebanyakan Presiden dan pemimpin dunia yg telah disiasat sedalamnya berlaku skandal rasuah, pecah mana dan lain-lain.

Logik ker??

Tak paham saya dibuatnya.

PEMBETULAN :
14 julai 2011

Cincin tersebut bernilai RM75 juta bukan RM24.4 juta. Angka RM24.4 sepatutnya menjadi USD24.4. Bagaimanapun spt yg saya dakwa, angka tersebut masih lagi tak munasabah hehe terima kasihhhh~

Nak SAMAN Polis?


Hahaha bile baca je berita pasal Mahfuz & Din Puduraya nak saman Polis, ada rasa nak tergelak sambil guling-guling kt dpn Dataran Merdeka mlm kang kah kah kah.

Mana tidaknya. Org yg ko nak saman tu PDRM. Laporan yg ko buat tu pada PDRM juga. Kalau mengikut logik akal saya dan blogger lain mmg takda peluang langsung pada 2 org HERO Ambiga ni utk menang dalam kes perbicaraan ni nanti.

Pertamanya sbb lokasi diberkas Polis tu termaktub dlm kawasan Kuala Lumpur dan tujuan penangkapan tu adalah utk mencegah dari berlakunya perhimpunan yg lebih ganas. Mmg diakui mereka berdua ni umpama 'anjing ganas' dari PAS (anjing dah tak haram dlm PAS sbb PAS bukan Islam, ia adalah sebuah parti berkebajikan hakkk tuihhh). Boleh refer http://dukeofumno.blogspot.com">sini nas-nas dari para blogger yg lain.

Keduanya adalah org yg disaman tu adalah PDRM hahaha yg kelakarnya nak saman Polis tp buat laporan kt Polis juga. Umpama perompak masuk ke premis kediaman, kene geget anjing tuan rumah kemudian perompak menyaman tuan rumah kerana anjingnya bertindak ganas, tak gitu??

Aduyaiiii lagi saya tak paham betul dgn PAS ni. Asal tak buat laporan kat balai bomba ker balai raya ker balai cerap atau balai berlepas KLIA.

Dah la sehari suntuk saya dok melayan tgk post-post bangang dari juak pembangkang yg buta hati dan buta semua lah.


Nanti saya cerita tentang cincin di atas. Nak maghrib dlu, sementara tunggu Buletin Utama Tv3 atau Berita Perdana Tv1, boleh lah tgk video kat bawah ni sat.


"..kalau kau nak tau BERSIH, kau duduk kat Masjid.. Bersih.."


Sunday, July 10, 2011

PATRIOT BAGUS


Kenapa saya cakap PATRIOT BAGUS??

1) Motif Patriot - mengutuk perhimpunan Haram BERSIH
2) Sebab Patriot berani menyarung baju PATRIOT
3) Sebab Patriot berani bertempur dgn FRU <-- ini lah yg terbaik
4) Sebab saya baru sarung baju Patriot, kemudian ditangkap Polis tak beruniform hehe tp dah dilepaskan smlm ptg hehe ;)

Orang Bersih Mati, Anwar Bila Lagi


Alahaiii kenapa lah pendek sgt akal org-org BERSHIT ni..

Peserta perhimpunan HARAM mati dek kerana sesak nafas pun nak salahkan POLIS/FRU??

Apa ni beb?
Dah takda isu dah ker sehinggakan isu org mati pun nak dipolitikkan.

Korang ada tanya tak family arwah ni, dia punya tabiat hidup macamne. Apa sakitnya ketika hidup dan apa aktiviti harian dia utk kekal cergas. Lagi bagus, cuba check tgk laporan perubatan arwah ketika hidup.

Jgn men attack Polis je bro. Tak perlu ikut kata Husam Musa tu utk tubuhkan jawantkuasa siasatan khas, nak tau bagaimana arwah meninggal. Umum dah ketahui arwah meninggal psl sesak nafas dek gas pemedih mata.

Tgk la link kt bawah ni.


Kesimpulannya jangan cari pasal kalo kita takda hal yg munasabah.

Meh tgk anti jumud blogspot = http://antijumud.blogspot.com/2011/07/perbandingan-polis-anti-perusuh.html perbandingan Polis Malaysia & Britain, US

Kesian tapi bodoh


Kesian melihat puak-puak pembangkang dalam laman sosial Facebook yg menyalak-nyalak spt babi yg dirogol anjing.

Mereka mengutuk tindakan Polis kerana berlaku kejam kepada peserta perhimpunan BERSHIT yg disifatkan mengadakan secara aman hakkk tuihhh!!

Kepala otak hangpa perhimpunan tu aman !!
Kalo perhimpunan tu aman tentunya Polis akan bertindak jugak pasal KDN dah isytiharkan perhimpunan pada 9 Julai 2011 di sekitar kL adalah HARAM.

Polis pun dah keluarkan amaran terakhir supaya rakyat Malaysia tidak terlibat dgn perhimpunan tersebut. Itu amaran Polis utk mengekalkan keamanan dan kesejahteraan negara. Apa saja bentuk halangan dan sekatan yg dilakukan Polis adalah dikira sebagai sah dan tidak menyalahi undang-undang mahupun hak asasi manusia.


Berbalik pada budak yg patah kaki ni td, kisahnya dia dah ditangkap Polis tetapi melarikan diri dgn keadaan tgn terikat (cable tight). Tapi terjatuh dan terpijak oleh FRU yg mengejarnya dan geng jahanam dia.

Oleh kerana sikap membabi buta penyokong BERSIH nk menyelamatkan bdk ni, maka FRU memberi peluang utk puak BERSHIT bantu dia.

Dalam satu video, puak BERSHIT ni berkata FRU bertindak kasar dan sengaja memijak kaki budak ni. Tiada bantuan diberi oleh Polis sbb KDN dah beri amaran dlu, jgn terlibat dgn perhimpunan haram ni tapi nak join juga, nasibla.


Kesian tapi bodoh !
Pihak penganjur lupa nak sediakan ambulans utk mangsa-mangsa keganasan Polis hahaha. Padan muka lu !~

Saturday, July 9, 2011

Kenyataan Paling Stupid

Apalah bahlol punya mangkuk sorang ni cakap. Inilah jadinya bile menyokong Pakatan tanpa berfikir panjang. Bodoh..

Kalau tak duduk kL, mmg korang takkan tau mcmne situasi di Kuala Lumpur. So please jgn wat statement yg boleh dianggap membodohkan diri sendiri.

Trafik di kL tentunya sangat lengang, jalan raya plak byk ditutup. Of kos lah bas ekspress takleh masuk sbb masalah td tu. Teksi dan bas pelancong pun stuck nak masuk kL. Even nak bawa pelancong pegi check in di hotel pun tak boleh bro.


Sistem pengangkutan di kL boleh dikatakan 'lumpuh' sama sekali. Banyak stesen LRT ditutup utk tujuan keselamatan.

Kalo dah KL porak poranda dgn byk jalan tutup tentulah banyak perjalanan bas byk yg terngendala. Bawak moto pun takleh masuk apatah lagi bas ekspress yg besar tu.

Tp mmg serius kesian tgk makcik & pelancong dari Pantai Timur terpaksa diturunkan di tepi hiway DUKE, Greenwood Gombak.

Kesimpulannya, saya tak sabar nak tgk muka depan paper esok. Bakal terpampang muka-muka yg WANTED oleh Polis hehe..


P/s: nak siapkan resume, nak apply govt utk replace kakitangan awam yg bakal kene buang nnt hehe..

Sediakan AL-FATIHAH

Abang Nuar sakit ya, nanti Jijah panggilkan Nurse China ya

Menurut banyak sumber, ANUwar kini berada dalam keadaan tenat setelah ditembak gas pemedih mata yg menyebabkan ANUwar sesak nafas.

Ketika ditemui utk kali kedua, ANUwar telah memakai pendekap di lehernya pula. Kali lebih kelihatan sangat kesian dan sangat sedih.

Blogger rbf online pula berkata bacaan Yassin telah mula dibacakan di telinga ANUwar. Ada juga sumber lain mengatakan, org-org kampung Permatang Pauh sedang bersiap sedia menunggu sesuatu namun tidak diberitahu apakah yg sedang ditunggu.

Bagaimanapun, penganjur BERSIH telah mengumumkan akan menyediakan kain kafan percuma utk ANUwar. Kita akan update dari semasa ke semasa.

__________________
*Takziah kepada Ketua Wanita PKR Setiawangsa, Rosni Malan atas pemergian suami tersayang yg telah meninggal dunia kerana lemas akibat gas pemedih mata. Al-Fatihah

Apa Buruknya UMNO

Td sempat mendengar laungan oleh juak-juak pembangkang dlm youtube.

"..hapuskan UMNO.. mati mati.. mati UMNO.."

Tiba-tiba terpikir sejenak. Apa lah dosa UMNO sehingga dibenci dan dicaci sedemikian rupa. Nape UMNO plak dipersalahkan?

Sedih hati saya mendengarnya.

Siapa UMNO sebenarnya di mata juak2 pembangkang ni?? Busuk sangat UMNO dilihat.

Tidak sedarkah kamu juak2 pembangkang, UMNO itulah yg memperjuangkan Tanah Melayu sehingga mencapai kemerdekaan dan kamu puak pakatan mengambil kesempatan dari kemerdekaan itu utk berhimpun secara haram pada hari ini.

UMNO jugalah yg mempertahankan hak org Melayu sehingga ke hari ini sehingga kamu terlupa akan 'nikmat' yg sdg kamu serta anak-anak kamu perolehi sekarang.

Tanpa sedar juga UMNO banyak memberi pendidikan yg antara terbaik di dunia kpd anak bangsanya sehingga anak bangsanya sendiri 'menikam' semula kerajaannya apabila sudah 'pandai'.

Kepada juak2 pembangkang, sedarlah sebelum bangsa kita dinodai, agama kita dijual dan negara kita di jahanamkan. Sedar-sedarlah.

Layanan PDRM


Tuan/puan semua bole melihat bagaimana tahanan-tahanan Perhimpunan BERSHIT dilayan oleh PDRM.

Bukak Facebook dan search - Polis Diraja Malaysia (Royal Malaysia Police)

Kemudian hanya perlu tekan LIKE

Tgk fasiliti yg diterima oleh tahanan Polis. Selesa sungguh.

TAHNIAH PDRM !
We Love Polis



Ahai ANUwar


Ala kesiannya ANUwar. Sakit ye abang ANUwar, nanti saya hantar awek China jadi nurse peribadi abang ANUwar ye.

Geng-geng juak pakatan kata, ANUwar terkena tembakan gas pemedih mata yg sengaja dihalakan kepada dia.

Memang layak pun. Nasib baik tak ditembak dgn peluru hidup hahaha.

Pi mati la hang, ANUwar. Merosakkan agama, bangsa dan negara je.



Latest Picture BERSHIT 2.0

Gambar sekitar Perhimpunan BERSHIT 2.0 - 9 Julai 2011

Sila klik link di bawah utk gambar yg sangat banyak bermula hari semalam.




Hidup PATRIOT !!


Sent by Maxis from My BlackBerry® smartphone

LATEST : Hasutan Terakhir Utk BERSHIT

Ini gambar FRESHHH dari ladang..

Boleh diibaratkan seperti akan berlangsung pilihanraya di Parlimen Bandar Tun Razak pada esok hari. Sebentar tadi, Anwar baru saja menamatkan ceramah tertutupnya di Madrasah Al-Mustaqimah, Taman Jaya, Bandar Tun Razak, KL.

Turut sama berucap adalah MB S'gor dan Mahfuz Omaq.

Line up penjahanam bangsa

Dari kiri :
Bekas Pesuruhjaya PAS Melaka, Ustaz Abd Ghani.
Pelakon Video XXX, ANUwar.
MB S'gor @ MP Bdr Tun Razak, Khalid Gaga.

Lama tak nampak Abg Khalid Gaga, agaknya busy sgt bekerja di negeri Selangor sehinggakan lupa kepada 'anak tiri' negeri Wilayah Persekutuan ni.

Ustaz Ghani tgh skodeng sms ANUwar pada Kak Jijah

Semalam bertempat di Madrasah yg sama, pentas dihangatkan oleh Raja Lawak terkenal iaitu Ustaz Bob Lokman yg menyampaikan ceramah 'agama' bertajuk BERSIH SEBERSIH MANA. (takda gambar, just bayangkan je muka Bob Lokman tuu hehe).

Terang lagi bersuluh kan, rosak institusi agama bila madrasah dijadikan tempat mencaci dan berkempen politik.

Amanat mereka utk kali terakhir ini agar rakyat turun ramai-ramai sertai perhimpunan BERSHIT esok. Jahanamkan kerajaan BN dan jahanamkan negara.

Mahfuz Omar pun ada turut memporak perandakan keadaan rumah Allah

Boleh diibaratkan ceramah tadi adalah mini gathering geng bang Pakatan Rakyat sebelum gathering besar-besaran mereka esok hari di sekitar Lembah Klang.

Hah selebihnya tgk la gambar-gambar lain di bawah ni. Mana tau ada muka tuan/puan ker terselit.


Utk makluman, Mat Sabul takda di mini gathering ni. Bz mengatur 'serangan' kt bilik hotel Mandarin la tu. Ker tgh baik punya tdo ternganga.

Dalam ramai-ramai ni terdapat beberapa orang SB yg saya kenali.

Sangat memalukan apabila madrasah yg dijadikan rumah ibadat telah jadi tempat melepaskan cacian dan fitnah.

ANUwar menyampaikan ceramah haram

Menonton aksi diri sendiri 3gp kot keh keh keh

Mungkin takut dikomplen oleh masyarakat sekeliling maka mlm ni volume madrasah telah diperlahankan sehingga tidak didengari dari rumah saya sekitar 300 meter.


P/s: takmolah upload pic dorg byk2, buang karen je.. HIDUP PATRIOT !!

Friday, July 8, 2011

Perangai jijik PAS

Kelakarkan bila melihat gelagat ahli-ahli PAS yg gemar membuat cerita Syurga dan Neraka ciptaan mereka sendiri.

Senang-senang hati mereka mengkafirkan seseorang yg dibenci.
Sewenang-wenangnya mereka memberi gelaran Ustaz dan Ulama kpd yg berketayap dan berkopiah. Tidak susah mendapat gelaran tersebut. Anda hanya perlu memberi pujian melambung kpd ahli-ahli PAS sehingga mencanak naik buah peliaq depa.

Kalau tak caya cuba buat tengok. Gerenti dapat gelaran Ustaz. Lihat sahaja lah Bob Lokman sekarang ni diberi gelaran Ustaz Bob Lokman.

Hang pa pernah dgr cerita tak psl org PAS kebumikan jenazah ahli PAS??

Kejadian ni ada berlaku suatu ketika dlu, semasa menurunkan jenazah ke dalam liang lahad, ahli PAS yg memangku jenazah berkata dalam kubur dan juga semasa membaca talkin.

"...Kir (Nankir), ini orang kita (PAS) ni.. orang kita ni.."

Bayangkanlah tuan/puan semua dengan malaikat Mungkar dan Nakir pun juak PAS ni boleh ajak kawtim. Inilah jadinya bile kita terlalu taksub pada parti yg melibatkan soal agama Allah.


Tak hairan lah mengapa PAS tidak melatah apabila isu penggunaan kalimah Allah oleh Kristian. Bagi mereka, nama Allah ni umpama perkataan spt PAS yg boleh dipinjam-pinjam dan digunakan sesuka hati kerana ia sekadar perkataan.

Itu tak termasuk dgn kes fitnah menfitnah ni umpama makanan ruji orang PAS. Setiap kali ceramah yg diadakan, mesti akan ditaburkan kata-kata nista dan fitnah kpd org yg tak sealiran dengan mereka. Jika kata-kata yg dihamburkan itu tidak benar, maka mereka akan buat bodoh shj spt soal kata-kata fitnah itu tidak pernah terkeluar dari mulut mereka.


Soal berapa ramai yg telah ditipu buta-buta oleh pemimpin PAS yg kononya dasar perjuangan PAS adalah berlandaskan ISLAM semata-mata. Rupa-rupanya ISLAM PAS adalah ISLAM klon.
Habis jahanam ISLAM ditunggang oleh PAS. Tapi yg peliknya ada juga ahli-ahli PAS yg masih lagi tidak sedar akan apa yg berlaku di depan mata mereka, buta hati agaknya.

Hah ada lagi plak isu moral pemimpin PAS. Habis bini orang ditunggangnya dlm Puduraya, dlm tren keretapi. Hah ahli PAS mana nampak semua benda ni. Bagi mereka, pemimpin PAS adalah Ustaz dan Ulamak yg diyakini tidak akan sesekali berbuat demikian. Tapi hakikatnya, punyalah sedap buah peliaq depa balun lubang bini orang.

Penghabisan sekali, hal Ulamak tersohor PAS membuat pelbagai dalil dan fatwa-fatwa mengarut. Ckp bende merapu-rapu pun masih diterima pengikutnya. Kesian benar lah dorang ni. Ada setengah org ni terlalu ekstrem berkata...

"..jika ke Kelantan, kita kena ziarah Tok Guru.. ini wajib.."

Aduyaiiii ingatkan pegi Kelantan, singgah Rantau Panjang dengan Pengkalan Kubor je rupanya singgah melawat Tok Guru hakk tuihhh tu juga. Sayang sgt la hang pa ni dengan Tok Guru ajaran sesat tu hahaha

Saya memberi jaminan, jangka hayat PAS hanya akan bertahan selama 5 tahun shj dari sekarang. Selepas itu, PAS akan menjadi seperti PKR. Hilang semua Ustaz dan Ulamak dalam PAS.

Ke mana hilangnya semua Ustaz dan Ulama?

Mereka akan tubuhkan satu lagi parti politik baru yg berlandaskan dasar perjuangan yg sama.

Setakat ini sahaja cerita pasal PAS. Nanti saya cerita lagi ttg keburukan PAS di kawasan rumah saya pula ya. Betapa kejinya sifat Melayu dan Islam yg bertopengkan Ben 10.

Apa kata mereka..


Esok kita akan lihat 'pergelutan' politik antara Melayu dan Melayu. Manakala Ambiga si lahanat tu serta barisan kepimpinan hapraknya akan duduk belakang je melihat sahaja.

Begitulah biasanya yg akan terjadi. Apa mereka akan kata...

Ambiga : "..biarlah Melayu sahaja yg berparang, kita tak perlu masuk campur. Ini urusan bangsa mereka.."

Cina : "..kita tak perlu join sama itu BERSIH pasal ini semua Melayu punya cerita.. kita duduk belakang, tgk apa jadi.."

India : "..deyyy jangan kacau itu Melayu tengah gaduh, kita tak mahu terlibat sangat tapi kalu itu Anwar jadi PM, kita kasi sokong lah.."

Indon : "...waduhhh kok nya ingatkan di Jakarta saja huru hara, di sini pun begitu, tak enak ehhh.."

Bangla : "..apasal itu org lagi mau gaduh-gaduh? takda bagus la.."


Sedar atau tidak sebenarnya bangsa kita sedang diperhatikan oleh bangsa lain yg akan mengambil kesempatan atas kelalain serta kealpaan bangsa kita ni. Itu yg terdapat dlm di M'sia tp bagaimana yg berada di luar Malaysia?

Adakah Singapore, US dan UN tidak nampak apa yg berlaku di sini?
Adakah mereka mengambil sikap lihat sahaja?
Ataupun mereka mengambil sikap tunggu green lite??

Sungguh merbahaya situasi di Malaysia pada esok hari jika kita tidak berhati-hati dgn rancangan sulit yg kita sendiri tidak ketahui apakah maksud disebalik BERSHIT.



Sesiapa tolonglah buat sesuatu pd minah ni. Meluat melihat perangai dia ni mcm Mak Lampir PKR kat Ampang tu.

Hukum Berjuang Dengan Ambiga


Bagus utk tontonan dan pedoman bersama. Semoga kita memahami apa yg disampaikan.

Hukumnya adalah HARAM

IKLAN : IPad 2 Percuma


Salam Sahabat² semua,

Ni saya ada benda nak share. Bendanya tak perlu keluar duit. Cuma ikut link bwh ni utk dptkan i-pad 2 dgn percuma.


Tak salah kot nak cuba sbb benda ni nak 10 ribu org shj. mana tau ada rezeki utk semua. Saya baru daftar and 'booking' td. ;D

Unit Amal PAS

Dengar cerita, PAS telah menggerakkan seluruh jentera Unit Amal nya utk turun ke Kuala Lumpur atas dasar panggilan pertiwi hakkk tuihhh !~

Apa kejadahanya nk panggil ramai² tu turun Kuala Lumpur??
Nak jaga keselamatan perhimpunan BERSIH ka??
Haha apa guna Polis??
Tak percaya keupayaan Polis ker??


Huishhh gile hebat PAS ni. Ni betul² punye sayang dgn rancangan Ambiga. PAS sanggup suruh Unit Amal turun KL dan libatkan diri dgn BERSHIT. Umpama menggadaikan diri demi kepentingan Ambiga kafir.

Terpaksa meninggalkan anak isteri tersayang di kampung. Perghhhh..

Kepada Unit Amal PAS,

Tak perlulah kalian utk berada di Kuala Lumpur jika kalian tiada apa² urusan yg penting kerana kehadiran kalian hanya akan menyebabkan kesesakan di KL. Apa yg kalian dapat sebenarnye apabila berkawal pada perhimpunan BERSHIT ni??

- sure dpt dosa sbb bersekongkol dgn kafir anti Islam dan cubaan menjatuhkan kerajaan Islam yg dipimpin oleh org Islam.
- sure dpt gatal² badan sbb air yg disembur FRU esok ada dimasukkan sedikit perisa 'gatal sampai 2 hari' (PAS tak sediakan ubat gatal kan)
- sure dpt sakit² badan sbb kene belasah dgn FRU esok (PAS mana ada sediakan klinik dan claim medical)
- sure dpt notis berhenti kerja dari pejabat korg berkerja.
- sure memenatkan badan.

Baik pergi wat amal² kebajikan dekat mana². Dapatlah juga pahala utk dibawa ke akhirat nanti.


Selamat berjuang wahai rakan² Unit Amal PAS. Semoga kita berjumpa esok !!

Ingatlah bahawa jika kamu terkorban nanti akan dikira sebagai 'syahid' rekaan PAS dan kamu akan dibawa ke liang lahat dan ditalkinkan oleh Ambiga.

Sayang Ambiga !!~

Dengar cerita jugak Polis tgh mengasah kayu belantan hehehe..


P/s : Internet korang slow tak... Best kan~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...