Full Width CSS

Sangat Hodoh Sifat Mahasiswa² Ini

Apa lagi yang mahu dikatakan tentang kesamsengan kumpulan pelajar yang berdemo di depan UPSI baru-baru ini.

Sebelum ini, Antara Pos telah menyiarkan satu video. Kali ini ada satu lagi video yang sangat jelas menunjukkan provokasi dan kata-kata kesat kumpulan samseng tersebut.

Pada awal video, mereka mahu merobohkan pintu pagar utama. Yang ini merupakan satu tindakan yang sangat bodoh dan jelas melanggar undang-undang.
Yang amat memeranjatkan ialah tindakan pelajar-pelajar tersebut yang mahukan foto Najib Razak dimasukkan ke dalam keranda dan dikalungkan bunga kematian! Sungguh melampau sekali ! 

Video : Bunga kematian keranda & Najib Razak

Kemudian mereka terpekik melolong menyalahkan UMNO dan DS Najib Razak padahal tiada pihak UMNO yang menyuruh rakan mereka berkelakuan samseng di perkarangan pejabat parti.

Malah, segala handphone yang mereka punyai untuk merakam kesamsengan mereka itu bukannya hasil daripada penat lelah mereka bekerja!

Video : Full version kesamsengan perusuh UPSI

Yang lebih memualkan ialah mereka sengaja menghina dan menimbulkan provokasi supaya mereka ditangkap oleh pihak polis! Mereka sendiri mahu ditangkap!



Sumber : MIM




Ulasan :


Kalo diri tu bodoh, pergilah belajar.
Kalo tak nak belajar, jangan masuk kelas belajar.
Menyusahkan je banyak.

Post a Comment

1 Comments

  1. Mahasiswa ini telah dirasuk oleh jin yang berdamping dengan Anuar Ibrahim. Sebab itu mereka tidak sedar apa yang mereka lakukan luar dari batas seorang mahasiswa yang berpendidikan tinggi hingga disifat sangat hodoh.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..