Full Width CSS

Saya Tak Minat Itu - Auwww~



Saya tak berminat menjadi orang yg dibenci oleh pembaca dan bloggers pro UMNO/BN.
Saya juga tak minat memilih² kawan.
Saya berkawan dengan semua orang asalkan orang tersebut pun sudi berkawan dengan saya.
Wahh mcm buat biodata masa sekolah pulak hehe.

Tapi kalo melobi utk join group sini sbb tak suka group sana, minta maaf  banyak²lah ye.
Saya pun masih mentah dlm dunia blog yg saya ceburi tahun 2008 ini.

Saya suka dengan keadaan sekarang ini.
Tidak kisahlah samada bersahabat dgn bloggers UMB Malaysia ataupun independent.
Masing² punyai blog yg bagus. 

Biarlah bersahabat dengan semua bloggers supaya perjuangan pada kemenangan kerajaan UMNO/BN pada PRU 13 akan datang dapat terus dipertahankan.
Asalkan kita sama² berjuang utk pastikan UMNO/BN terus mengekalkan kuasa.

No need talk about this anymore lah!!

Post a Comment

0 Comments