Full Width CSS

Nik Aziz Pekak Badak


Selepas 2 minggu isu "Anwar sokong Israel" diceritakan, hari ini sudah terjawab sudah, kata dua Nik Aziz yang telah dilemparkan kepada Anwar sudah ditelan semula.

Sebagai seorang MB, kata dua yang diberikan sudah tentu ianya sudah mendapat nasihat daripada pakar-pakar yang berada disekeliling beliau.

Ternyata MB paling lama dalam sejarah Malaysia sudah tidak relevan lagi dalam politik Negara.

Nik Aziz sudah tidak relevan dalam memberi kenyataan dan menjawab malah kadang-kadang reaksi memegang telinga mendengar ungkapan orang menunjukkan sifat beliau semakin kurang.

Walau apapun alasan Anwar berikan kepada beliau, perlu diingati bukan hanya Utusan yang melaporkan laporan WSJ, ianya juga dilaporkan oleh portal-portal pembangkang dan akhbar- akhbar pembangkang.

Memalukan sekiranya orang sudah memberi kata dua tetapi menarik balik demi untuk menjaga silaturahim Satu pihak.

Seseorang sudah tentu kene bertangungjawab terhadap tindakan kata dua nik aziz. Mungkin sudah masanya beliau sendiri neletak jawatan kerana hilang pendengaran atau hilang pertimbangan sehingga mengeluarkan kata dua.

Sumber : Suara Razlan's

Post a Comment

3 Comments

  1. nikie ajis dah dapat hidayah. sokong yahudi tu dibolehkan sebab yang menyokong tu manusia anugerah Tuhan dan baru-baru ni dah naik taraf sami besar hindu se malaysia. hai apa nak jadi dengan manusia haprak dua ekor ni

    ReplyDelete
  2. Nik aziz dah ganyut nak mampos....bila anuar saiko sikit cair....dah tukar kenyataan...patutnya kalau dia stick pada dia punya keputusan minggu lepas dah cantik...ini haramjadah ni kena klentung di anuar pusing U turn balik....in menunjukan pas memang tak ada kreditbiti.....nik aziz mushitdul pas......letihhh macam mana rakyat nak caya....

    ReplyDelete
  3. Isy, senang jer Anwar kelentong Nik Aziz?

    PUTERI SPIN GELARAN TERKINI NURUL IZZAH. Baca di sini!!

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..