Wednesday, March 7, 2012

Bapa Cari 'Ayam' Untuk Anak

Cerita ni sedikit kotor tapi bagus untuk pedoman masing².

Kisah ni berlaku di Nicaragua sana tu. Trend atau budaya kat sana, apabila anak lelaki meningkat umur seawal 16 tahun, mereka akan di'dewasa'kan. Maksud di'dewasa'kan tu ialah hilangkan teruna anak lelaki mereka.

Contoh dalam video di bawah ni, jalan ceritanya sangat mudah.

Seorang anak telah mencapai umur 16 tahun (cukup baligh lah kononnya). Si bapa pula sungguh bermurah hati dan dengan niat suci serta ikhlasnya, si bapa menghadiahkan seorang pelacur untuk anaknya 'main' (lakukan hubungan seks).

Gila lah tapi itu yang berlaku.
Mengikut undang² sana memang salah tapi seperti kebiasaannyalah, budaya di satu tempat mengatasi undang² itu sendiri.

Maka si anak pun dengan penuh taat dan terujanya pun mengikut saja bapanya pergi ke tempat nak 'main' pelacur tu yang dinamakan sebagai The Chicken hehe.

Sampai di sana, anaknya diberikan kepada seorang wanita untuk dihilangkan terunanya. Lihat minit 2:44 pasti anda akan serius unexpected pelacur dia, walla~.

Paling menariknya, si bapa siap membekalkan kondom kepadanya anaknya untuk safety hehehe. Lihat video di bawah ini.



Bayaran harga 100 Cordoba tu bersamaan dengan RM13 duit Malaysia, murah kan?

Si bapa mempunyai niat yang baik cuma caranya je tidak sesuai.

Kesimpulannya, bapa² di Malaysia janganlah buat perkara begini. Mudah saja jika mahu anak nampak lebih matang, caranya bapa² perlu banyak menghabiskan masa dengan anak² dan melakukan perkara yang anak² suka seperti tengok wayang, main bola, shopping dan lain² lah. Tapi kene tengok pada keadaan semasa juga lah.

Satu kekhuatirannya jika perkara ini berlanjutan di Malaysia, berkemungkinan rosak institusi kekeluargaan nanti. Cerita ini dikongsi sekadar pedoman dan iktibar kita bersama.


P/s: macam mana pula cara mendewasakan anak perempuan di sana?

No comments:

Post a Comment

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...