Full Width CSS

@khalidibrahim Korban Pakatan Yang Terakhir


Kad Pengenalan
 461214105273 / 0556617
Nama
ABD KHALID BIN IBRAHIM
Jantina
LELAKI
Lokaliti
 105 / 34 / 05 / 003 - JLN 16/2
Daerah Mengundi
 105 / 34 / 05 - SEKSYEN 16
DUN
105 / 34 - BUKIT GASING
Parlimen
105 - PETALING JAYA SELATAN
Negeri
SELANGOR


Apakah 1st impression (tanggapan pertama) anda apabila semakan daftar pemilih di atas. Penama di atas, merupakan seorang pemimpin lelaki berprofil tinggi iaitu Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim.

Semakan nama bagi pemilih pada tahun 2004 bersamaan ketika Pilihanraya Umum (PRU) ke 11. Ketika itu, Khalid Ibrahim menjadi pemilih @ pengundi di DUN - Bukit Gasing dan Parlimen Petaling Jaya Selatan.

Lihat pula semakan nama di bawah ini.


Pada ketika PRU 12 tahun 2008 pula, nama Khalid Ibrahim tersenarai sebagai pengundi di kawasan Parlimen Lembah Pantai, iaitu kawasan Parlimen Nurul Izzah anak kepada si PENGKHIANAT BANGSA dan AGAMA Anwar Ibrahim ISRAEL.

Apa kejadahnya ni. Main pindah² ikut suka hati.

Rahsia di sebalik semua ini ialah Pakatan Rakyat sudah lama melakukan proses memindahkan pengundi ke kawasan² yang MAHU dimenangi mereka. Ini merupakan strategi melampau yang dilakukan PR demi mencapai kemenangan melalui PENGUNDI HANTU.


Tidak dapat dipastikan sama ada pihak Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) menyedari akan perkara ini. Tapi apa yang pasti, ketika PRU nanti akan muncullah lebih banyak PENGUNDI² HANTU di Parlimen Lembah Pantai dan kawasan² yang ingin dimenangi pemimpin PR

Dua kemungkinan perkara ini terjadi adalah..

1- Memastikan kemenangan calon (Nurul Izzah) di Lembah Pantai atau,
2- Memungkinkan Khalid Ibrahim bertanding di Lembah Pantai.

Jika kemungkinan ke-2 diambil kira, pastinya ada kebarangkalian yang dapat dilihat di sini ialah si Azmin Ali mempunyai perancangan untuk membunuh karier politik Khalid Ibrahim yang dianggap mengganggu cita² nya menjadi Menteri BESAR sebelum ini.


Jeng jeng jeng.


Bagi Azmin Ali, pada PRU 13 akan datang. Parlimen Lembah Pantai dirasakan tidak selamat dan tidak akan dapat dipertahankan oleh PR. Sumber dan cakap² mulut mengatakan, Barisan Nasional akan meletakkan calon TERBAIK dari kawasan tersebut iaitu Dato Seri Raja Nong Chik (RNC).




Sudah pastinya, RNC mempunyai kekuatan dan pengaruhnya tersendiri di Lembah Pantai. Dan sudah tentulah jika lawannya merupakan Khalid Ibrahim, maka secara otomatiknya Khalid Ibrahim diibaratkan sebagai kambeng hitam di Lembai Pantai.


Lihat video di bawah.



Mengapa Nurul Izzah beriya² mengatakan kawasan Parlimen Lembah Pantai semakin bertambah² senarai pemilih? Mengapa??


Ini jawapannya.


Kerana ini merupakan strategi Nurul Izzah untuk mengalihkan perhatian umum mengenai pertambahan pemilih yang terdiri daripada penyokong PR itu sendiri dan dalam masa yang sama, Nurul Izzah juga cuba memberi isyarat kepada Khalid Ibrahim agar tidak khuatir tentang kekuatan sokongan PR pada PRU akan datang nanti.


Dengan mudahnya nanti, Khalid Ibrahim bakal dijadikan calon di Lembah Pantai dan tanpa mengetahui niat yang tersirat di sebalik perancangan teliti oleh Anwar Ibrahim, Azmin Ali dan Nurul Izzah. Pada ketika itu, Khalid Ibrahim sudah menjadi mangsa sembelihan PKR - Parti Kencing Rakan dan jika PR masih lagi 'hebat' di Selangor, kemungkinan besar Azmin Ali akan menerajui kerajaan negeri Selangor.


Menariknya lagi semasa itu, Nurul Izzah akan ditempatkan di Parlimen Bandar Tun Razak menggantikan Khalid Ibrahim. Mungkin di Bandar Tun Razak pengaruh PR masih lagi kuat dan kebarangkalian untuk PR mempertahankan kemenangan di kawasan tersebut juga dikatakan 'cerah' tapi jangan berharap sangatlah.




Pemilih di Bandar Tun Razak sudah semakin pandai menilai usaha dan kerja wakil rakyat PR. Harapan untuk menang di Bandar Tun Razak 30% je. Kalo tak percaya, cuba letak Nurul Izzah di Bandar Tun Razak, nescaya lepas PRU nanti Nurul Izzah sawan dan meracau tak henti².




* Lagi cerita yg sama di sini.
* Cerita Khalid Ibrahim tidak tahu dipindahkan, di sini. Tipulah !!
* Baca sini cerita ADUN main Facebook dalam Sidang DUN Selangor.
* Baca sini cerita Khalid Ibrahim bakal serahkan Selangor kepada UMNO/BN
* Baca sini juga cerita pasal orang gila kuasa di Selangor

Post a Comment

0 Comments