Full Width CSS

Aishah Terpaksa Melukut Di Tepi Gantang PAS

Seorang lagi artis yang dulunya terperangkap dengan syahwat dunianya sendiri, kini kembali mendekati Islam dengan cara yang salah.

SALAH sekiranya ingin mendekati Islam dengan bergaul bersama mereka yang berada di dalam PAS dan boleh juga dikatakan sangat tidak bijak.

Hanya orang yang kurang bijak, ego dan berkepentingan sahaja akan berada di pentas PAS. Ini realitinya.

Akhil Hayy


Lihat daripada mula bagaimana Akhil Hayy mencipta namanya. Daripada seorang artis menjadi artis PAS.
Kerana apa Akhil Hay mencipta nama?
UMNO yang dikutuk dan dicadi Akhil Hay agar laluannya untuk mendapat tempat di dalam PAS lebih mudah.
Lihat video di bawah ini.




Bob Lokman

Kemudian muncul pula seorang lelaki yang telah terperangkap dengan syahwat dunianya. Disebabkan gagal menjaga anaknya dengan baik, dia terpaksa menyalahkan UMNO. Reason itulah yang menjadi kekuatan kepadanya terjun menjadi Ostat di dalam PAS.


Bob Lokman namanya kian merundum sebelum dan selepas Raja Lawak 4 (jika tidak silap). Entah mungkin sudah puas makan duit royalti lagu Isabella, kini dia terus menolak dunia demi perjuangan menjahanamkan UMNO tercapai.

Lihat video di bawah.




Catriona Ross

Tak lama lepas tu, muncul pula Catriona Ross yang tak diketahui kenapa tiba² berminat nak masuk PAS. Saya dapat merasakan mungkin Catriona ini sudah mula sesal dengan kehidupan jahanam sebelum ini.


Seperti biasa, dia juga cuba mencari sinar Islam itu di tempat yang salah. PAS bukannya Islam tetapi ia sekadar parti.

Inilah persepsi yang biasa orang ramai fikir tentang PAS.





Aishah

Kali ni pula, muncul video penyanyi Aishah yang menemplak Dato Seri Shahrizat Abd Jalil. Dia marah sangat sebab permintaan tolongnya daripada Shahrizat tidak dilayan. Cerita pun tak habis, dia terus spin kata pegawai Shahrizat buat muka garang.


Ehhh Aishah, tak kiralah anda artis ataupun ulamak. U must ikut prosuder lah nak mohon bantuan. Lagi pun bantuan tu boleh diminta di mana² pejabat kebajikan yang berhampiran. So kalo permohonan pertolongan untuk kali pertama tak dilayan janganlah pula terus meroyan² atas pentas PAS.

Come on lah Aishah. Jangan disebabkan masalah keluarga sendiri yang jelas sekali salah anda maka jangan pula kerajaan pula terus diamarahkan.

Ingatkan bijak, rupanya hampeh~



Untuk pengetahuan Aishah, saya pun pernah mengalami masalah yang sama dan saya percaya ramai juga yang di luar sana mengalami masalah seperti Aishah. Tapi saya tidak meletakkan salah tersebut 100% silap kerajaan. Cara penyelesaian yang saya buat ialah pergi cari jalan lain untuk mendapatkan bantuan.

Inilah masalahnya bagi orang² yang duduk atas pagar. Baru sekali dikecewakan, terus melompat ke sebelah kandang khinzir.

Teringin pula nak tunggu anak pontianak ni bertudung & masuk PAS.


Mungkin ramai anak² muda akan ikut serta masuk PAS sebab boleh terasa dekat dengan artis.

Post a Comment

8 Comments

  1. e eh puan aishah ni perasan glemer uollsss..siapa beliau wajib dibantu krjaan?yg lebih memerlukan prtolongan pn krjaan btgkus lumus nk bantu..yg awak baru jadi retis yg xbeberapa nk fofular ni gelabah pula bila xdpt bntuan yg diharapkan..haha

    ReplyDelete
  2. kalau anak pontianak ni pakai tudung & masuk Pas, kompom mat sabu & ostad burit badrulamin jadi org pertama beratur nak bagi kaunselling... hahaha..tmpatnya dibilik hotel pada malam hari...

    ReplyDelete
  3. Macam2 perangai diorang ni..

    PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KERINCHI SIBUK PINDAH, NURUL IZZAH SENANG2 BERJOLI. Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. aku ado kad oku minta bantuan puin susoh to sedeh puin....kou dok popular kirao kayo rayo...taok kein nok sodeh khot...

    ReplyDelete
  5. Hal0o kawan.

    Ini Aishah memang bermasalah dari dulu lagi sebelum dia bertudung. Dulu masa dia tengah famous, jangan haraplah peminat nak dapat layanan dari dia.

    Sekarang dah kena batang hidung sdr baru nak meroyan.

    ReplyDelete
  6. kalau anak kuntilanak tu join pas aku jamin jualan ubat2 kuat yg diiklankan dlm harakah akan menjulang naiknya.....

    ReplyDelete
  7. Time dia seronok kawin Mat Saleh dulu ada dia ingat kerajaan? Bila
    ada masalah dgn x-husband dia, terus2 salahkan kerajaan, amendalah si Aishah ni..hilang respect gua sama lu lah!!

    ReplyDelete
  8. mcm bagus je aishah tu...ntah ye ntah idak...mcm kencing je.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..