Full Width CSS

Fitnah Terhadap Pengerusi SPR & UMNO


Kecoh semalam dakwaan dari blog dan media² baru pembangkang mendedahkan kononnya Pengerusi SPR merupakan Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Putrajaya. 

Bagai nak berperang mereka menjaja cerita ini ke merata tempat. Ini termasuklah ramai facebookers yang menambah sedap lagi inti kebencian terhadap UMNO dan SPR.


Daripada tinjauan dan pengakuan beberapa individu di dalam UMNO Putrajaya, akhirnya membuahkan hasil yang sebenar.

Di bawah ini merupakan kad pengenalan sebenar pemilik nama Abd Aziz Bin Mohd Yusof yang merupakan Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Bahagian Putrajaya.



NAMA      : ABD AZIZ BIN HJ MOHD YUSOF
NO IC       : 590410-05-5139
PEKERJAAN  : PEMANDU DI JABATAN PERDANA MENTERI

Dalam Wikipedia, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof dikaitkan mempunyai jawatan di UMNO Putrajay sebaliknya dakwaan ini ternyata terpesong dan dianggap sebagai fitnah. 

Memalukan !

Pembangkang telah menambah satu lagi dosa² kering yang mana sengaja melemparkan tuduhan berbaur fitnah terhadap Pengerusi SPR dan juga UMNO.

Persoalannya adakah si penyebar fitnah ini sedia menarik balik segala tuduhan yang telah dilakukan? Atau mereka sanggup membiarkan saja fitnah ini terus menular ke seluruh pelusuk dunia?

Sedarlah wahai pembangkang, isu fitnah ini sudah menjadi darah daging perjuangan Pakatan selama ini. Rakyat telah disuap dengan pelbagai isu² fitnah rekaan pembangkang demi mencapai matlamat perjuangan busuk.


Adakah rakyat masih lagi mahu terus ditipu oleh Pakatan? Jangan biarkan ini terus berleluasa. Hari ini nasib Encik & Tan Sri Abd Aziz yang difitnah, esok lusa mungkin diri kita pula akan difitnah.


Tukar undi anda kepada BARISAN NASIONAL !!

Post a Comment

4 Comments

  1. Lihat lah bila tarikh terakhir wikipedia tu diedit....

    "Laman ini diubah buat kali terakhir pada 15:45, 26 April 2012."

    Mari tengok artikel dari keldaiandaily pulak...

    Dalam kenyataannya, Saifuddin menjelaskan nombor keahlian Abdul Aziz ialah 113804 dan berdaftar di Cawangan Sri Ampang Baru dalam Dewan Undangan Negeri (DUN) Lembah Jaya dalam Parlimen Ampang, Selangor.

    Manakala nombor keahlian Umno bagi Wan Ahmad pula ialah 2374564 dan beliau berdaftar dalam Cawangan Kubang Bunggor DUN Chetok bagi Parlimen Pasir Mas di Kelantan.

    Betul ke ni??? Ada masalah ke kalau Pengerusi SPR menjadi ahli bagi sesuatu parti politik?? Perlembagaan mana yang pembangang ni pegang???

    ReplyDelete
  2. PENGERUSI SPR

    Nama : ABDUL AZIZ BIN MOHD YUSOF

    No Kad Pengenalan : 500124105279

    No Ahli UMNO : 113804

    Kod Cawangan : 09920036 (SRI AMPANG BARU)

    ReplyDelete
  3. TIMBALAN PENGERUSI SPR

    Nama : WAN AHMAD BIN WAN OMAR

    No Kad Pengenalan : 490101035179

    No Ahli UMNO : 2374564

    Kod Cawangan : 02213049 (KUBANG BUNGGOR)

    ReplyDelete
  4. Masalahnya kat sini... Laman web UMNO tak berfungsi langsung untuk ahli menyemak status keahlian... Aku puas dok Google... Tak jumpa...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..