Saturday, April 28, 2012

LMFAO Kelihatan Di Malaysia?

Saya tertarik melihat anggota LMFAO yang turut berada di Kuala Lumpur petang tadi bagi menyertai Perhimpunan Bersih 3suku.

LMFAO yang sebenarnya seorang lelaki yang berambut afro dalam gambar tengah di atas hehee. Kumpulan ini sedang meningkat popular ke seluruh dunia. Tak disangka pula, fenomena nya boleh terjebak sampai ke sini. Lagu popularnya ''everyday i'm shuffle' in''.. Boleh tengok youtube kalo nak layan hehe..

Menariknya lagi, siap buat persembahan bawah LRT Masjid Jamek tuuu. Dah macam 'sakit' je tengok budak sorang ni.

Sebenarnye bukan dia sorang je yang sakit tapi ramai juga yang sakit mental sehingga sanggup bertempur dengan Polis.

1 comment:

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...