Tuesday, April 10, 2012

Mahasewel Dipaksa Jadi Balaci Bersih 3 Suku


Duduk dan bantah? Its SHIT!!

"For Bersih 3.0, I really put my hope on mahasiswa, they are  very brave..." - S.Ambiga (Pengerusi Seketeriat Bersih 2.0)

Itu yang diharapkan oleh S.Ambiga, Pengerusi Bersih 2.0 maknanya kali ini, mereka target mahasiswa Universiti akan turun membantu mereka untuk melakukan kerja jahat bagi menjayakan Bersih 3.0. Mereka pasti akan mengunakan Adam Adli sebagai IKON kejahatan Mahasewel, untuk menyemarakan lagi kejahatan yang akan menular dikalangan mahasiswa Universiti.


Pengerusi Bersih 3.0 kali ini adalah Pak Samad janggut, Sasauan negara yang terbilang dan juga nyanyuk, beliau bersama S.Ambiga pengerusi LGBT, Seks Bebas dan juga Pengerusi IFC yang menyokong kebebasan beragama, dan semua agama adalah sama. Orang-orang ini akan bersama dengan Mat Sabu, pejuang SYIAH Malaysia dan pemimpin pembangkang yang lain.

Apakah mahasiswa Universiti mahu bersama dengan orang-orang ini untuk membuat kacau di Ibu Kota? Mereka ini hanya memperbodohkan Mahasiswa dengan alasan perjuangan. Sedangkan mereka mengaut keuntungan daripadanya.

Mahasiswa jangan jadi bodoh, demontrasi bukan budaya kita. Demontrasi adalah budaya lapuk yang perlu kita tinggalkan. Jangan diperbodohkan oleh ahli politik dan golongan sesat ini. Apakah semua mahasiswa mendokong demontrasi?



Lihat video dibawah!!



Sumber : Bersih 3 Suku

No comments:

Post a Comment

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...