Monday, April 23, 2012

Terus Undi BN, Elakkan Dari Dilaknat Tuhan

Tidak mustahil perkara seperti yang terjadi di Australia boleh terjadi di negara kita, Malaysia.

Bagaimana untuk elakkannya?

Teruskan mengundi Barisan Nasional.

Kerana kerajaan hari ini masih lagi berpijak pada bumi yang nyata dan telah berikrar perkara sedemikian tidak akan terjadi selagi BN terus memerintah.

Siapa yang tak takut jika perkara sedemikian benar-benar berlaku di negara ini. Bukan saya saja yang takut malahan puluhan, ratusan, ribuan mungkin jutaan rakyat Malaysia dari pelbagai latar belakang keturunan juga takut perkara sebegini menular di kalangan masyarakat.

Rakyat perlu sedar dan menolak pemimpin yang menyokong Lesbian, Gay, Bioseksual dan Transgender (LGBT). Jangan biarkan Tuhan menghukum hambaNya yang asyik dengan nafsu dunia songsang.

TIBAI cibai !!

9 comments:

  1. Macam haram blog ni..puihhh..

    ReplyDelete
  2. Betol betol betol...

    ReplyDelete
  3. Lagi haram bila sokong lbt. Khaik ptuiii

    ReplyDelete
  4. Hmm bila dah turun bala nanti mesti diaorg kata umno punya pasal.. Tengok la nanti....

    ReplyDelete
  5. Baik Malaysia terlindung dari gempa bumi...sekali datang bala gempa bumi....
    PR ni takboleh lari dari songsang ke

    ReplyDelete
  6. wei, anon atas skali. org ingatkan pasal benda betulpun nk marah. kok dh jadi haru biru kena azab Allah nanti, sapa yg macam haram.....

    ReplyDelete
  7. Sekadar mengingatkn pun dipanggil bodo? Hehe ternyatalah puak pembangkang ni terdiri daripada LGBT..

    ReplyDelete
  8. kata annon di atas betoi..blog ni bodoh!!!.sokog BN akan selamat?.bukan sokong islam selamat?..tolong fikir balik doh.

    ReplyDelete
  9. Sokong BN tu umpama menyokong Islam. Lihatlah mcmne Islam dipelihara dgn baik oleh BN !!

    Tak macam yg diperjuangkan PAS dan PKR. Islam diletakkan dibontot. Yang diutamakan perjuangan politik dan nafsu utk duduk atas pentas kerajaan Malaysia.

    Bodoh punya PR !

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...