Full Width CSS

Anwar Dihalau, Umat Islam Tak Mahu Bersekongkol



Selepas menonton video di atas, saya mengucapkan alhamdulillah beberapa kali kerana bangga dengan sikap dan cara berhemah yang ditunjukkan oleh AJK Masjid Tmn Sri Pulai Perdana yang meminta Anwar Ibrahim tidak berucap dan memberi 'tazkirah' di rumah ibadah tersebut.

Rakyat terutamanya umat Islam sudah semakin bijak menilai baik buruk seseorang itu untuk duduk memimpin di hadapan. Dalam soal ini, Islam tidak boleh berkompromi dengan manusia yang berkiblatkan nafsu, berTuhankan Syaitan dan bertopengkan Islam.

Semoga video di atas ni menjadi pengajaran berguna kepada seluruh umat Islam di Malaysia khususnya.


Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com 

Post a Comment

10 Comments

  1. Sekalung tahniah kepada AJK masjid tersebut kerana bertindak betul. Saya dulu pun memuja Anwar dalam ABIM, selalu mengikuti kuliah dan ceramah beliau bertahun-tahun. Namun akhirnya saya akur beliau tidak lagi menjadi idola saya kerana ceramah dan kuliah beliau sejak 5/6 tahun terakhir lebih kepada merosakkan hubungan silaturrahim antara Islam dengan Islam, Melayu dengan Melayu. Ceramah2 terkini beliau lebih kepada menghasut. memecahbelahkan perpaduan Melayu Islam dan merosakkan negara. Sewajarnya AJK masjid Tmn Sri Pulai Perdana menghalang Anwar dari bertazkirah atau ceramah di institusi yang mulia sepeerti masjid. Dan seharusnya semua ajk masjid di Malaysia bertindak sama demi perpaduan Melayu Islam dan negara yang aman damai ini...

    Tok Siron

    ReplyDelete
  2. Sudah banyak mimbar mesjid yg di kotori oleh si peliwat ini.Saya sudah lama merasa 'geli'bila membayangkan beliau memberi tazkirah di mesjid dan surau,sedangkan diri beliau sebenarnya bergelumang dengan dosa yg cukup besar,yg jarang-jarang maknusia lain melakukannya.Mungkin satu hari nanti beliau di timpa sesuatu yg cukup mengazabkan sebagai balasan.

    ReplyDelete
  3. Kenapa masih ada manusia yang masih taksub dengan manusia bernama Anwar ini. Dia sangat pandai berlakon. Mereka yang bersalam dan memeluk dengan Anwar ni fikiran mereka dah bercelaru. Sudah-sudahlah. Berpeluk dan bersalamlah dengan orang yang lebih sesuai untuk dihargai. Tindakan AJK masjid tersebut adalah yang terbaik.

    ReplyDelete
  4. Salam admin,

    Mohon share story dalam fb saay. Terima kasih

    ReplyDelete
  5. Takbir...takbir....takbir..syukur ke hadrat allah subhanallah...bahawa ada juga umat islam yang sedar permainan tokoh ini..yang selama ini berlindung atas nama islam...alhamdullih saya berdoa ke hadrat ilahi semoga ramai lagi umat islam dinegara tercinta ini berani bertindak sebegini.

    ReplyDelete
  6. Moga Allah sentiasa mencucuri rahmatnya dan kurniaan sebesar kurniaan kepada AJK setiap anak Kariah .
    Inilah benteng Islam yg wajib dicontohi setiap AJK yg lain....

    Pertahankan Ajaran Rasul dari ajaran sesat...

    ReplyDelete
  7. Ape2 pun, orang-orang yang berakal akan tetap menolak pemimpin2 yang :
    Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

    ReplyDelete
  8. Ada yang banyak kaki.Kaki yang tak boleh di harapkan adalah kaki "pemecah perpaduan Melayu".Kaki ini yang harus di patah patahkan sampai menjadi abu.

    ReplyDelete
  9. yg xsuka tu minoriti ke majoriti.. xkan org xsuka tp nk bsalam.. hurm.???

    ReplyDelete
  10. yg xsuka tu minoriti ke majoriti.. xkan org xsuka tp nk bsalam.. hurm.???

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..