Full Width CSS

Blogger Pembangkang Kantoi Teruk !

Secara ikhlasnya, saya tak mahu tergelak dengan posting daripada blogger pembangkang yang hebat iaitu Addin tentang sambutan hangat lautan gelombang MERAH, semasa pertempuran Final Bola Sepak Piala FA antara Kelatan dan Sime Darby.

Kata Addin, gambar yang ditayangkan tersebut pasti tidak sesekali disiarkan di dalam TV3 dan juga dada akhbar Utusan Malaysia. 

Secara pastinya juga saya merasakan, bukan saja TV3 dan Utusan tak mahu siarkan bahkan lidah rasmi PAS, Harakah juga tak berani nak siarkan gambar di bawah ini. Lihat sebentar capture screen dari blog tersebut.


Kenapa ya TV3 dan Utusan tak nak siarkan gambar ni? Hehehe..

Sebabnya lihat secara jelas gambar tersebut.


Lelaki atau perempuan sebenarnya yang memegang bendera PAS tersebut?

Jika perempuan, sangatlah tak molek dia berada di dalam sekumpulan lelaki. Keduanya, sangat pelik melihat rambutnya turut berwarna PINK, WoW.

Tetapi jika si pemegang bendera tu seorang lelaki, astaufirughallah. Pemuda PAS berpakaian seakan-akan wanita dan mempunyai rambut PINK seperti bapok? Aiyarkkkk..

Inikah nilai-nilai yang diterapkan dalam parti Islam kononnya? Maknanya benarlah dakwaan ramai yang mengatakan PAS bersetuju dengan LGBT - Lesbian, Gay, Bioseksual, Transgender?

Jawab.. jawab !!
Pok Nik nak ghoyak gapo pulo??

*sekarang boleh dah mula gelak kah kah kah


Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com  

Post a Comment

1 Comments

  1. asyik politik aje...
    Hidup UMNO-BN

    Pelabur Bijak
    https://uinvest.com.ua/?amigosid=15959

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..