Full Width CSS

Keputusan @PDRMsia 3 - 0 #Bersih

Satu soalan yang saya ingin tanyakan kepada para pembaca sekalian.

Adakah para pembaca bersetuju dengan tajuk di atas?

Bagi saya, itulah keputusan muktamad dan boleh dianggap keputusan rasmi selepas keadaan di Bandaraya Kuala Lumpur kembali reda. Datuk Bandar Kuala Lumpur berkata bahawa Dataran Merdeka dijadikan kawasan larangan bermula pada 26 April sehingga 2 Mei 2012.

Apabila tarikhnya sudah sampai ke hari ini, maka secara automatiknya pihak PDRM & DBKL berjaya mempertahankan kawasan tersebut daripada dicerobohi anasir kuning bangsat.


Bagaimanapun sebelum mendapat keputusan sebegini, pertarungannya sangat sengit membabitkan kedua² kumpulan. Walaubagaimanapun kemenangan masih lagi berpihak kepada Polis DiRaja Malaysia (PDRM) sebanyak 3 kali berturut-turut, hatrick tu.



Menurut pemerhatian saya sepanjang berada di KL ketika berlansungnya Bersih, saya mendapati 'game' kali ini tidak beberapa menjadi berbanding sebelumnya. Mungkin antara faktor penyebab adalah kekurangan sambutan dari orang ramai dan juga mungkin anak-anak muda Melayu khususnya, sudah sedar akan kesilapan yang dilakukan mereka sebelum ini.

Itu hanyalah telahan saya namun pandangan orang lain, saya tak tahu lah. Masing² punyai pendapat yang berlainan. Tetapi buat Ambiga and the geng, u all suck !!



Apa-apa pun sekalung tahniah kepada PDRM atas kehebatan menangkis terjahan dari sekumpulan Bersih.


COUNTER TERRORIST WIN



Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

Post a Comment

0 Comments