Full Width CSS

@PDRMsia KPN Mohon Maaf Tapi Anwar?


Pertama sekali saya ucapkan tahniah kepada Polis DiRaja Malaysia (PDRM) terutama sekali kepada Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar yang secara ikhlas nye memohon kemaafan daripada jurugambar yang dikasari semasa rusuhan Bersih 3suku yang lepas.

Saya puji sikap KPN kerana tidak menunggu masa yang lama untuk memohon maaf atas kejadian yang menimpa kalangan wartawan yang tidak sengaja dikasari. Satu cadangan saya kepada pihak berkuasa PDRM.

Jika ada kejadian seperti Perhimpunan Haram ini bakal berlaku, PDRM sewajibnya mengarahkan majikan jurugambar dan wartawan memakai vest yang tertulih PRESS / WARTAWAN / MEDIA bagi mengelakkan kejadian seperti ini berulang.

Atau sekadar cadangan, letak saja vest yang digunakan semasa Perhimpunan Agung UMNO tempoh hari. Gambar seperti di bawah.


Kan lebih mudah untuk membezakan antara jurugambar yang sebenar dan yang tipu (suke buat provokasi). Lebih mudah dan lebih selamat.

Berbalik kepada cerita di atas, saya mengucapkan tahniah kepada keseluruhan PDRM yang bertugas pada waktu tersebut. Inilah pengorbanan yang dituntut semasa bertugas. Tahniah !!~


Kepada Anwar Ibrahim, cubalah bersikap seperti KPN ini. Jangan asyik berperasangka buruk dan berdolak dalik mencari pelbagai alasan bagi menutup segala kelemahan yang kelihatan. Walaupun anu mu bengkok, itu bukanlah alasan untuk tidak mengaku salah dan memohon maaf.




Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com
 

Post a Comment

1 Comments

  1. Alert (satu lagi gelombang fitnah Fuckatan akan dihasilkan):

    Pagi ini 3 mei 2012, suaram akan membuat sidang akhbar mengenai scorpene yang melibatkan NAJIB RAZAK, sidang tersebut akan dibuat pada pukul 11 pagi di Selangor Chinese Assembly Hall.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..