Full Width CSS

Apa Sudah Jadi Pelancaran BN Wilayah Persekutuan Tak Ramai Melayu? #bn4wp @RajaNongChik


Apa sudah jadi dengan Pelancaran Jentera BN Wilayah Persekutuan pagi tadi?

Kira-kira hanya sekitar 8,000 orang saja yang hadir berbanding dengan Perhimpunan Hijau lah sangat di Kedah tempoh hari seramai 100,000 orang.

Jelas sekali perkara ini amat merunsingkan BN Wilayah Persekutuan terutamanya. Nampaknya Nurul Izzah, Tian Chua, Khalid Ibrahim dan sekutunya pasti gembira melihat angka ini. Tapi adakah benar sokongan kepada BN mulai merundum dan BN bakal kalah lagi di Wilayah Persekutuan?

Jawapannya tidak kerana UMNO sengaja memberi laluan dan tempat untuk kaum Cina dan India yang sudah mulai condong kembali kepada BN. Daripada jumlah keseluruhan, hanya 15% sahaja bangsa Melayu yang turut serta dari UMNO selebihnya yang hadir hari ini terdiri daripada parti MCA, MIC, Gerakan, PPP dan NGO yang menyokong BN.

Lihat gambar di bawah yang diambil sebelum majlis bermula.









Jangan ditanya adakah sokongan Melayu UMNO semakin hilang? Jawapannya, Melayu UMNO masih lagi tetap setia dulu, kini dan selama-lamanya bersama Barisan Nasional !!

Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com



Post a Comment

1 Comments

  1. Bugus begitu ramai pelapis dari kaum India.. mungkin PPP... ini tanda positif... bakal pengganti Kaevyas sebagai calon pilihanraya.........

    PPP dan keremajaan dan tulus...dibagi perhatian....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..