Full Width CSS

Dah Nama Pun Pelajar Ternakan Al Juburi




Inilah mentaliti kebudak-budakan pelajar pro mahasiswa apabila membela Nizar Jamaluddin dalam isu plat WWW1. Berterus terusan pelajar ini mencaci dan menghina Tengku Mahkota Johor dalam Twitternya. 

Sikap biadap begini tidak boleh dibiarkan berterusan. Ianya sesuatu yang tidak sihat untuk generasi masa depan. Mereka sudah lupa tentang ayat ini :

"Wahai orang-orang yang beriman, taatlah kamu kepada Allah dan taatlah kamu kepada Rasulullah dan kepada "Uli'l-Amri" (orang-orang yang berkuasa) dari kalangan kamu.

Kemudian jika kamu berbantah-bantah (berselisihan) dalam sesuatu perkara, maka hendaklah kamu mengembalikannya kepada (Kitab) Allah (Al-Quran) dan (Sunnah) Rasul-Nya - jika kamu benar beriman kepada Allah dan Hari Akhirat. Yang demikian adalah lebih baik (bagi kamu), dan lebih elok pula kesudahannya." 

[AN-Nisa’ 4:59]

Mereka lebih mentaati Nizar melebihi Ulil Amri di negara ini, tidak hairanlah ada yang sanggup tidur atas jalan untuk membela Nizar dan ada yang sanggup habiskan air mineral seorang yang dianggap Tok Guru. Mahukah golongan PAS dan PKR ini menerima ayat di atas?



Sumber : Angin Perubahan

Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com 

Post a Comment

3 Comments

  1. Ada kah Sultan pernah maki hamun mak bapak anjing ini? kenapa babi ni sanggup jilat butoh iblis? kurang ajar dan wajib di hukum

    ReplyDelete
  2. Budak ni masa diberanakkan salah keluar saluran kot....

    ReplyDelete
  3. Dia ni slalu kena jilat kt jubor @ dijilat gk...mmg bab2 benda berkaitan dgn jubor puak2 ni minat...mcm bos dorang jg la...2 sbb asyik dok sebut benda yg berasal dr jubor...mmg bdk jubor

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..