Full Width CSS

Dah Tau Kena 'Dajal' Tapi Masih Menyokong


Di bawah ni merupakan kenyataan daripada mereka yang terlibat secara langsung semasa PKR Bertam Dinner kelmarin.

Daripada Halim Hamid (blog Milo Basi),
"as'salam ... tenang semua ...Ayah Jelaskan disini ... Ayah antara yang terlibat secara lansung dalam Program ini (SEBAGAI AJK dari PAS BERTAM), .... Program ini anjuran PKR BERTAM ... Ini adalah kesilapan Penaja (non Muslim) yang tidak peka dengan kehendak pengajur dan telah lari dari persetujuan dalam mesyuarat sebanyak 3 kali sebelum ini.. .... KAMI DITAWARKAN tarian tradiosional 3 BANGSA utama .. tapi TIBA2 MUCUL TARIAN INI ... ayah sendiri bergegas menghentikan persembahan ...... Kemudian : Tuan Haji Johari Kasim wakil pengajur memohon maaf dan mengesa pihak penaja menukar persembahan ... Kami amat kesal dengan isu yang tidak sewajarnya berlaku .. INI pengajaran bagi PKR agar tidak terlalu mengikut FAHAMAN lama mereka .. apa pun, ia telah berlaku ... ayah amat malu dan pihak penaja (Public Pavilion Holding sdn bhd) juga akan dipertanggungjawabkan ...SALAH tetap SALAH ... AYAH MOHON MAAF .. dan tak semua perkara dapat dikawal bila ada yg mungkin menyeludup masuk dalam program kami ... HARAP MAKLUM DAN MUHON JUTAAN AMPUN KEPADA ALLAH DAN semua para PENJUANG RAKYAT"


Jawablah macamne sekali pun 'ayah', pertahankanlah prinsip 'ayah' tu tapi saya tetap dengan pendirian saya selaku pemerhati beranggapan tuan-tuan daripada PAS hanya pandai cover line je bila keburukan tu tercalit pada diri sendiri.

Takyah lah nak cover line pasal isu ini. Satu dunia dah tau siapa PAS serta sekutunya dan apa yang PAS boleh lakukan jika perkara begini terjadi?

Jika hendak dibandingkan isu serta perkara-perkara yang kerap tercetusnya perselisihan paham antara PAS - PKR dan DAP memang banyak. Keputusan daripada isu-isu tersebut, PAS selalu tewas dan mengalah dengan kehendak PKR dan DAP.

Sehingga hari ini PAS tidak berani mempertahankan isu kalimah Allah yang digunapakai oleh Kristian sehingga orang dalam PKR sendiri (Zulkifli Noordin) pula dipecat kerana mempertahankan kenyataannya yang bertentangan dengan perlembagaan PKR.

Isu murtad Lina Joy, PAS tidak boleh berbuat apa-apa bagi menghalang perkara tersebut daripada terus berlaku. Sebaliknya PAS secara terang-terangan bersedudukan bersama Ambiga (lawyer Lina Joy murtad) semasa bersama-sama dalam Bersih 2 dan 3.0.

Malahan hasrat PAS ingin mewujudkan negara Islam sehingga hari ini masih lagi samar-samar kerana ditentang oleh Karpal Singh. Apa yang ditakutkan pada Karpal Singh pun saya masih lagi musykil.

Dan hari ini PAS mendakwa telah memberhentikan persembahan ala-ala tarian bogel nampak spender tu. Adakah benar PAS berbuat demikian ataupun ia sekadar retorik PAS untuk membuktikan kononnya suara PAS diterima pakai dan didengari oleh penganjur program?

Bullshit lah PAS masih lagi mahu membela rakan sekutu yang diketahui sebagai sebuah parti yang mempunyai pemimpin-pemimpin porno dan rosak akhlaknya.



Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

Post a Comment

1 Comments

  1. masalahnya mu ni 'ayah'.. mu ikut telunjuk PKR.

    buke mu tak kuat, malah mu ikut aje..buke nk lawan.

    mu ke ada 60 kerusi je dari 222 kerusi.. hok banyak2 buleh ko pkr dan dap..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..