Full Width CSS

Harimau Mengamuk Cukur Bulu Singa !!~



Hangat seminggu dua ni apabila 3 ekor singa jadian telah dilaporkan menyertai perhimpunan Bersih 3 suku hujung April lepas.

Kepalatan Singapura yang mendakwa, singa jadian mereka berada di sana atas urusan peribadi dan cuma memerhati keadaan saja ketika itu.

Bagilah apa² alasan sekali pun, memang sudah diketahui dari dulu hingga hari ini bahawa Singapura tidak pernah menyenangi keharmonian Malaysia ketika ini. Indonesia pun tak terkecuali, jeles nak mampus.


Rentetan tersebut telah memaksa Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman memanggil Pesuruhjaya Singapura ke pejabatnya untuk mendapatkan keterangan lanjut. Malaysia menyatakan amat kesal dengan kehadiran 3 ekor biawak dari Singapura tersebut. Menurut wakil Singapura itu, ketiga-tiga biawak tersebut menyertai perhimpunan haram tersebut atas kapasiti peribadi bukannya arahan kerajaan Singapura.

Baca di sini.
Petang tadi pula, kedutaan Singapura di Jalan Tun Razak dikejutkan dengan bantahan secara aman oleh rakyat Malaysia yang menyampah dengan sikap menjaga tepi kain orang.

Namun keadaan terkawal dan mereka yang terlibat mengikuti segala arahan pihak berkuasa.

Baca sini untuk melihat aksi² tidak berapa ganas.



Twitter : @REZQEENHILL 
BBM : 23C29857 
Email : reezqeenos@gmail.com 

Post a Comment

0 Comments