Full Width CSS

Himpunan Hijau Boleh Laga Pungkok, Pelancaran BN WP Tak Boleh Pulak !!

Pagi tadi berlangsungnya Pelancaran BN W.Persekutuan yang berlangsung di Stadium Tertutup Titiwangsa, K.Lumpur. Program dirasmikan oleh YAB TPM, Tan Sri Muhyiddin Yassin selaku Pengerusi BN WP. Beliau diiringi oleh Timb Pengerusi BN WP, YB Dato' Raja Nong Chik dan barisan kepimpinan BN WP serta parti kompenan.

Terdapat banyak perbezaan antara Pelancaran Jentera BN WP dan Himpunan Hijau, tidak perlulah huraikan satu persatu.

Antara Himpunan Hijau di Kedah terdapat banyak PENIPUAN yang pembaca boleh lihat. Antaranya dalam akhbar PAS beritahu seramai 100 ribu yang hadir tapi di Malaysiakini beritahu 50 ribu yang hadir. Mana satu yang betul ni..???



Nak menipu pun agak-agaklaaaa...untuk pengetahuan pembaca sekalian, kapisiti penduduk boleh muat dalam Stadium Darulaman adalah sebanyak 35 ribu tempat duduk. Dan jika campur dengan keluasan padang pengunjung datang tambahan hanya kurang 10 ribu.

Jumlah keseluruhan secara logik kurang 50 ribu pengunjung boleh dimuat masuk ke dalam stadium. Jika betul 100 ribu yang hadir confirm mereka semua duduk berhimpit-himpit. Takkan puak-puak PAS boleh berlaga dada dan pungkok sesama muslimah ke??



Berbanding pula dengan Pelancaran BN WP pagi tadi yang berlansung di Stadium Tertutup Titiwangsa, K.Lumpur. Jumlah kehadiran ahli dan penyokong BN WP yang hadir seramai 8 ribu. Ini adalah logik jika kita lihat kepadatan pengunjung yang boleh dimuat dalam stadium tersebut.

Baca lagi di sini.

Ulasan : Untunglah puak PAS boleh laga-laga bontot masa Himpunan Hijau hahaha


Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

Post a Comment

1 Comments

  1. Pas berhimpun laga2 bontot jantan betina halal..umno berhimpun haram..

    hampehh..Pas

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..