Full Width CSS

PAS Rosak Sebab Patuh Pada Wanita Hindu

Sudah beberapa kali perkara ini diungkitkan di hadapan rakyat Malaysia dan mungkin di kalangan rakyat telah menyedari akan hal yang saya akan rungkaikan ini.

Biarlah permulaan bicara saya kali ini dengan sabda Rasulullah S.A.W,

"Tidak akan diberi kejayaan kepada sesuatu kaum yang dipimpin oleh perempuan.." - Musnad Ahmad (5 : 43-57)

Terdapat juga dalam hadis lain Baginda S.A.W bersabda lagi,

"Hancur binasalah lelaki ketika patuh tunduk kepada wanita. Nabi (Rasulullah) mengucapkan ayat ini sebanyak tiga kali.." - Kasf Al-Khafa (2 : 332)

Siapakah yang boleh kita relate kan pada ketika ini di Malaysia?

Wan Azizah?
Fuziah Lynas?
Nurul Izzah?
Zuraida Mak Lampir?

Bagi penama-penama di atas mungkin tidak dianggap sebagai terlalu merbahaya dan mereka juga bukanlah pemimpin yang hebat jika nak dibandingkan dengan seorang wanita yang ingin saya kenalkan ini.

Ambiga Sreenevasan

Bukan hanya saya dan para pembaca sekalian saja yang mengenalinya malah proksi-proksi kepada Amerika Syarikat juga turut mengenali wanita jahanam ini. Mengapa dia boleh begitu dikenali oleh dunia luar?

Saya pasti para pembaca sekalian mengenali bekas Presiden Majlis Peguam ini adalah merupakan individu yang bertanggungjawab menerima memorandum menuntut pelaksanaan Suruhanjaya Antara Agama (IFC) pada tahun 2001. Majlis Peguam ketika itu bukan saja menerima satu malahan 14 tuntutan yang jelas sekali bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan.


Dalam kes murtad Lina Joy, Ambiga yang mempertikaikan pelaksanaan hukum Syariah di bawah Perkara 121 (1A) Perlembagaan Persekutuan yang menyatakan kebebasan beragama turut termaktub kepada semua penganut agama Islam. Dalam isu ini, Ambiga merupakan orang yang paling lantang membela Lina Joy haram jadah.

Sebelum itu, Ambiga juga pernah menganjurkan forum mengenai memeluk agama Islam pada tahun 2008 yang secara terbuka membincangkan dan mempertikaikan Perkara 121 (1A). Biarpun mendapat bantahan daripada orang Islam namun Majlis Peguam tetap berdegil meneruskan forum tersebut.

Kebiadapan dan kebangangan Ambiga berterusan apabila memimpin gerakan haram Bersih. Persoalan mulai timbul akan kesetiaan parti yang kononnya berlandaskan Islam ini sanggup bersekongkol dengan individu paling Anti-Islam di Malaysia. Dek kerana gerakan haram ini bersangkut paut dengan kebencian dan dendam terhadap kerajaan Barisan Nasional (BN) maka PAS sanggup mengetepikan agama demi perjuangan sial ini.

PAS mungkin tercalar sedikit jika bersekongkol dengan pemimpin wanita Islam tapi PAS dianggap sebagai rosak dan jahanam apabila 'bersetubuh' pula dengan wanita Hindu yang sangat membenci Islam dan dalam masa yang sama cuba menjatuhkan Islam secara tersiratnya.

Mengapa PAS masih tidak sedar akan hal ini?


Jawapannya mudah, kerana PAS terlalu fanatik dan taksub kepada perjuangan serta cita-cita mahu merampas kerajaan BN di Putrajaya. Itulah antara sebabnya PAS semakin rosak dan jahanam. Saya membayangkan, jika bekas Presiden PAS, Allahyarham Datuk Fadzil Noor pasti menangis dan kecewa melihat perjuangan PAS hari ini jauh tersasar.

Adakah masih sempat kepada PAS untuk berpatah balik?

PAS jangan bermimpi menerajui Putrajaya, rujuk sini.
Ciri-ciri PAS Parti Syaitan, baca sini.
Antara PAS dan UMNO, mana yang jauh menyeleweng? Usha sini.
PAS dan Dalil-dalilnya, hebahkan dari sini.



* saya minta maaf kerana mengeluarkan gambar separuh bogel dan boleh dianggap lucah ;p

Twitter : @REZQEENHILL 
BBM : 23C29857 
Email : reezqeenos@gmail.com  

Post a Comment

0 Comments