Full Width CSS

Report Polis CadanganAmbiga Wajar Dihukum Gantung Sampai Mati?


Aduhhhh gila betoi puak² PAS yang cintakan Ambiga ni.

Hari ini depa pi buat report Polis pasal kononnya Ahli Parlimen Sri Gading, Datuk Mohamad Aziz yang mencadangkan supaya Ambiga dihukum gantung sampai mati kerana dikatakan melakukan pengkhianatan kepada negara.

Salah ker cadangan tersebut?

Kalo tak setuju, tak payahlah nak setuju dengan cadangan tersebut. Puak PAS janganlah terlalu kolot. Ini sekadar cadangan dan masih lagi peringkat cadangan. Tiada pun usul untuk dibawa ke dalam kabinet dan juga hukuman belum pun dijatuhkan terhadap Ambiga.

Situasi ni sangat berlainan dengan kes² yang dituduh terhadap UMNO dan BN sebelum ini. Apabila PAS dan sekutunya mengandaikan isu kapal selam Scorpene kononnya rasuah paling besar dilakukan Perdana Menteri, Dato Seri Najib Razak. Secara tiba², rakyat yang di sebelah sana terus menjatuhkan hukum terhadap Najib seolah² ia adalah perkara yang benar terjadi.

Sama juga seperti hal ini. Hukuman gantung sampai mampos terhadap Ambiga hanyalah spekulasi. Tapi adakah orang² UMNO kelam kabut mengiyakan perkara ini? Adakah Peguam Negara pun bersetuju dengan cadangan ini?


Bodoh punya puak haram !


Twitter : @REZQEENHILL 
BBM : 23C29857 
Email : reezqeenos@gmail.com

Post a Comment

3 Comments

  1. Dia org bodoh. x tau beza cadangan dgn ugutan....very10x stupid!~

    ReplyDelete
  2. ambooiiii...cepat sungguh ahlul bahlol PAS pi buat report...cinta dan sayang sungguh mereka ni dgn dewi LGBT....PELIK aku...ada juga umat yg mengaku memperjuangkan islam tetapi cepat melenting, marah bila ada cadangan nak menggantung seorang kafir yg terang terang menghina Islam ni....apa punya BAHALOL manusia jenis ini.

    ReplyDelete
  3. adalah jadi hak pas untuk lepaskan anjing tersepit.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..