Wednesday, June 20, 2012

Saranan Kepada Geng Pro UMNO & Barisan Nasional

Tertanya-tanya juga saya, apa yang para pejuang pro UMNO dan BN dapat apabila mendedahkan kelemahan, aib dan juga identiti sahabat sepasukan yang sedang berperang dengan Pembangkang?

Enough-enough lah.

Jangan buang masa merosakkan hubungan sesama sahabat. Kita semua saling memerlukan dan juga saling mengharapkan antara satu sama lain. Masing-masing punyai kelemahan dan kelebihan tersendiri., maka tidak salah andai semua sahabat pejuang bersatu hati menolak dan menghancurkan musuh perosak agama, bangsa dan negara.

Saya berharap ini artikel yang terakhir untuk segala pertelingkahan yang pernah terjadi. Tapi sebelum tu, cuba share video sepanjang zaman ni =D



Everyday I'm Shuffling..

Ciau.


Twitter : @REZQEENHILL 
BBM : 23C29857 
Email : reezqeenos@gmail.com 


*posting ini tak memerlukan komen, terima kasih.

7 comments:

  1. Salam,
    Aku setuju dgn ko bro.

    ReplyDelete
  2. Aku pun setuju...

    ReplyDelete
  3. Nik Aziz kata Umno fitnah dia.Mana boleh dia meliwat kerana pinggang nya sakit.nak bergerak pun susah.he he.

    Menghitamkan rambut bagi orang lelaki Islam adalah haram.Nik aziz buat2 tak tahu kerana nak tawan Putrajaya.Nik Aziz tahu yang dia ni pengamal homosek tapi dia tetap bersubahat.Kalu DSAI jadi tahu sajelah siapa akan masuk ke neraka

    ReplyDelete
  4. buat baik dibalas baik. buat jahat Allah bayar tunai. Kalau dah tumbuk orang fitnah orang memang patut balasannya macam tu. Elok ko nasihat dia jangan angkuh dan suka buat fitnah

    ReplyDelete
  5. bersatu kita teguh...

    bercerai kita mampos...

    bangkit la wahai rakan2 ku sebagai 1 jemaah dan kita tentang lelaki gila atas pentas yg menari lebih dari kaum hindu...

    anwar lebih PARIA dari kaum paria yg wajib kita tentang...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  6. Setuju dgn artikel ni...

    NAK ALIH DARI ISU RAMPASAN PADANG PKNS & RM3 BILION ANWAR, NIK NAZMI BUKA ISU BASI ISTIJUARA. Baca di sini!!

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...