Tuesday, June 19, 2012

Someone Please Guide @teresakok To Seputeh




Sebagai seorang pengundi di Kawasan Parlimen Seputeh, saya agak hairan dengan ahli parlimen saya dari DAP, YB @teresakok. Sejak PRU-2008 saya x pernah nampak YB sorang ni di kawasan Taman Danau Desa, Taman Desa dan Teratak Muhibbah yang mana semua kawasan tersebut adalah dibawah Parlimen Seputeh.
 

Adakah kerana majoriti penduduk di sini adalah orang Melayu, dan sememangnya orang Melayu tidak mengundi DAP pada PRU yang lepas, kami dianak-tirikan dan diabaikan? Dan Jika tidak mahu datang melawat kawasan pun at least datang la beri sumbangan sedikit untuk penduduk. Orang-orang melayu kat flat sini bukan nya orang yang mewah macam YB. 

Pada pendapat saya, mungkin YB @teresakok sibuk kot dengan tugasan sebagai Exco Kanan kerajaan negeri Selangor dan TUJUH (7) lagi jawatan lain yang disandang beliau sampai xde masa nak datang Seputeh. 

Nasihat saya kepada YB Teresa Kok kalau x boleh nak bagi komitmen penuh kepada penduduk di kawasan Seputeh, bagi saja kerusi ni kepada orang lain. Jangan semua hang nak sapu, lepas tu kerja x buat. 

P/s: Orang tamak selalu rugi. 



Sumber : KL-Chronicle

2 comments:

  1. Teringin nak tengok kelentet si teresa kok samada bulu penuh atau jarang-jarang...yang eli penuh hitam....Oleh Jebon Seputeh.

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Dulu ade gambar YB ni tunjuk papan tanda jalan tulisan Jawi sebagai bantahan dan nak letak tulisan Mandarin.

    Harini disimpang Jalan Sultan dan Jalan Hang Jebat ade kain rentang bantahan MRT pun ade tulisan Jawi - boleh pulak.

    Mereka ni akan gunakan ape saja utk kepentingan sendiri.

    Siapa yg undi DAP dulu tu bertaubatlah. Nak undi PAS tengok dulu calon dia. Yg mustahak jangan undi PKR sehingga kepimpinan diubah dulu.

    Nani Cheras.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...