Full Width CSS

Video Yang Penganut PAS Tak Mahu Tengok

Saya yakin dan pasti jika penganut PAS menonton video di bawah ini akan mengeji dan mengecam Ustaz Kazim kerana memberikan pendapatnya yang agak bercanggah dari cakap-cakap orang PAS atau dalam erti kata mudah, ucapan Ustaz Kazim kali ni tidak menyebelahi PAS langsung.

Saya begitu bersetuju dengan Ustaz Kazim kerana membidas sikap segelintir penganut PAS yang terlalu taksub memperjuangkan dan membangunkan negara Islam sedangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) sudah lama berbuat demikian.

Tapi disebabkan ketaksuban PAS menbawa brand Islam untuk Pakatan Haram dan Malaysia, mereka telah terlupa dan menjadi dungu apabila sanggup bersekongkol dengan puak kafir harbi dan sanggup rela menggadaikan kemuliaan Islam demi perjuangan haram menjadi kerajaan Persekutuan.



Para pembaca bijak menilaikannya. Pastikan PAS dan sekutunya tidak langsung memenangi apa-apa kerusi untuk menakluki kerajaan Islam BN.



Post a Comment

1 Comments

  1. para penganut pas akan berkata...ini skrip umno yg sediakan...hmmm...kalu dh buta mata hati...moga smua penganut pas sedar..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..