Tuesday, August 7, 2012

BANGSAT Punya Pembangkang


Apa punya bangsat lah si Zunar ni.

Jangan BIADAP sangat persendakan negara sendiri. PU***AK hang lah Zunar !!

Apa yang salahnya sebuah negara Malaysia yang diduduki oleh hang juga Zunar !!


12 comments:

  1. tak tahu lah apa sakit si pelukis nii....

    ReplyDelete
  2. bodoh apa zunar, mana ada bendera malaysia tiru US

    bendera US tu masa ia dicipta ia meniru bendera pelayaran Nusantara (merah belang putih) yang sememangnya milik Nusantara.

    jadi malaysia gunakan warisan Nusantara sebagai bendera. PAS tu tiru bendera Jepun

    ReplyDelete
  3. Seekor kartunis yang BUTA SEJARAH.....!!!!!

    ReplyDelete
  4. Dia ni saiko la aku ingat. Ada penyakit x bole duk diam.

    ReplyDelete
  5. Yang tak cintakan negara ini apalah salahnya dipersilakan keluar dari sini..jangan lah biadap terhadap kami rakyat marhaen yg cintakan tanah tumpah darah ini..
    says sunan derajat

    ReplyDelete
  6. Mcm nak istihar perang je mamat ni..

    ReplyDelete
  7. bukan buta sejarah..tp bodoh..hati dah hitam sangat dh tu..kesian masuk PAS konon nak carik agama, rupanya semakin sesat

    ReplyDelete
  8. Bangang punya.kartunis!!!!!
    ..

    ReplyDelete
  9. Memalukan kaum kartunis.... ada lagi beberapa ekor yg lupa daratan..... bila gov bagi dana diorang sapu, kat belakang kutuk balik... mana nak berjaya dan berkat?.... sampai bila pun kat tahap tu juga laaa.... kufur nikmat....

    ReplyDelete
  10. bodoh zunar da kepala kartunkan kosong. klu xsuka Malaysia pergi berambus dok merempat kat negara yang ko suka

    ReplyDelete
  11. gi singapork sana la ZiNAr. bendera pn cam indon.

    ReplyDelete
  12. Biasa lh org dh gila harta dunia apa pon leh di buat nye.Mungkin bini die pon klu org yg sponsor die tu nk di bagi kn nye....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...