Full Width CSS

#JanjiBersih Bendera Republik? Bertambah Stress Indonesia Terhadap Malaysia Nanti #Merdeka55


Inilah jadinya apabila menjadikan seorang manusia yang mahu menyamaratakan Islam dengan agama lain sebagai idola. Sampaikan pak lebai-pak lebai Pas yang tak pernah turun sambut malam Merdeka pun boleh terkinja-kinja macam beruk.

Kemudian sambut merdeka dengan bawa agenda republik (bughah) dan mempersendakan pemimpin. Bukan nampak macam budak tidak cukup akalkah macam ini?!! Inikah gaya demokrasi yang mahu ditegakkan oleh syaitan kuning Bersih?!!

Cakap banyak pun tak guna. Pembaca nilaikanlah sendiri apakah ini kaedah mensyukuri kebebasan yang diredhai Allah SWT. Tak sabar hendak dengar fatwa N.Ajis n co berhubung sambutan dengan cara menyerupai orang hilang akal ini.

Post a Comment

2 Comments

  1. bgus nya juak2 pas pkr ni...islam sgt..yg pndemo pon sgt la islam..pki sluar pndek kt public..so islamic la dorng ni...beruk matyeh tgk pon mst booooo...

    ReplyDelete
  2. Ck ck ck, mohon maaf pak cik, Indonesia tidak bakal stress melihat bendera itu, karena memang pada dasarnya "Merah-Putih" adalah bendera tradisional masyarakat di Nusantara.

    Toh, pada tahun 1945an bendera Merah Putih pernah berkibar di Malaya, lagipun bendera UMNO dan PAS juga memiliki dasar Merah-Putih.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..