Wednesday, September 5, 2012

Bagus Sangat Ker Filem 29 Februari Keluaran KRU? @YusryKRU

Artikel ini ditulis bukan kerana dibayar ataupun bukan kerana saya ni peminat KRU yang reti menyanyikan kebanyakan lagu mereka tapi ditulis atas dasar macam best je.


Saya mendapat respon dari beberapa kenalan yang telah menonton filem 29 Februari ni yang memulakan tayangannya pada 30 Ogos 2012 yang lepas.

Respon yang diterima sangat positif dan membuatkan saya pelik. Kerana pada mulanya saya merasakan filem ini sekadar filem cinta antara lelaki Melayu dan perempuan Cina sahaja kerana berdasarkan video clip kumpulan Fourteen yang menjadi soundtrack filem 29 Februari ini.

Tengok kejap video clip kat bawah ni ar.



Hah itulah saya perasan semasa menonton video clip tersebut. Mungkin kisah cinta sepasang kekasih yang dihalang keluarga.

Namun semua itu meleset setelah menonton trailer video ini pula. Jom tengok sat.



So amacam?
Ada perasaan nak pergi tengok dan jadi orang² terawal menonton filem 3D Malaysia pertama ni?

Saya teringin nak pergi tengok filem 29 Februari + Tanda Putera.


P/s : Rasanya dah macam blog hiburan pulak ni hehe.

No comments:

Post a Comment

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...