Wednesday, October 3, 2012

Gambar Yang Takkan Disiarkan Dalam Harakah, Suara Keadilan & Selangorkini

Apo nak dikato..

5 comments:

  1. Sumbangan Kewangan Daripada Anda Diperlukan
    Bagi Membiaya Kos Guaman Pembelaan Keatas
    Tanah Wakaf Khas Madrasah Salihiah Kanchut
    Salurkan Sumbangan Anda Ke Bank Islam,
    No Acc. 02011020349972 Madrasah Salihiah Kanchut. Sila hubungi Pengerusi Bandan Bertindak Selamatkan Madrasah Salihiah, Mansor Ahmad di no 0147572052 untuk sebarang maklumat mengenainya.

    ReplyDelete
  2. dulu masa babak teman duduk dlm hutan zaman komunis kesian teman nengoknya. kekadang sebulan duk dlm hutan pasai nak menentang komunis. komunis pulak yg dominannya cina le, yg melayu plak tak seramai mana tapi ade le. bagi teman perjuangan masa tu mudah & senang walaupun susah sebab dlm hutan. komunis masa kini dlm bandar sama macam kita lagi payah. yg sedihnya puak2 melayu islam bersekongkol plak tu..mak aii kau..dah konpom dah dia tak minat islam mati2 dia tolak bukan kata individu parti dia dah emendkan...nih dak takpa kita bersekongkol dgnnya kerana putrajaya bukan islam sbb islam lepeh tu bila kita perintah.. tumpo le yeop nak dpt perkasakan islam. tunggu le anak2 cucu kita akan kencing pusara kome yg menjadi pengkhianat umat...nantikan buku2 sejarah akan keluar dgn wajah petualang bangsa...tobat teman nak bagi pada DAPig kuasa..

    ReplyDelete
  3. Lim Guan Eng is a Mother Fucker. But the Chinese need him to protect their interest!!

    Malay must realised and be as 1!!

    ReplyDelete
  4. Khalifah Umar dah jadi KHALIFAT CAT....Meeeeooouwwww!!!

    ReplyDelete
  5. Fuyooo Tokong Guan Eng dgn Antutuya laa..seksi kemain nooo, bini kat melaka tak melalak ke.hehehehe kan berplaster pulak kat dahi.

    Cina tetap akan bantu serta sokong cina, bila mereka dah naik tocong atau darjat tertinggi melepasi darjat orang melayu, maka mereka tak segan silu akan jentik org melayu yang berlindung dibawah naungan mereka, ahahah masa ni baru kita semua sapu bersih juak juak melayu yg dlm pakatan kita tgk muka depa ni nipis atau tebal. Seronok gak nak tgk Anuar jadi PM, bila DAP menang 2/3 dari PR PAS & PKR ehehehe, bkan kata anjing, singa harimau, kucing, serigala semua bercakar mengaum sbb nak duduk kerusi empuk, ala mcm main musical chairs tu.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...