Monday, November 12, 2012

Dilahirkan Untuk Hancurkan UMNO? - Dajal Apa Pulak Muncul Nih


Mungkin terlalu taksub dengan parti yang dianutinya atau mungkin terlalu setia kepada parti yang memperjuangkan LGBT menyebabkan lelaki ini bertindak begitu jauh dengan mengeluarkan kenyataan berbunyi sebegini,

"Aku dilahirkan untuk menghancurkan UMNO"

Fuyohhh..

Hebat sungguh lelaki bernama Azizul Bin Mamat ini yang mengeluarkan kenyataan sedemikian hanya kerana tidak bersependapat dengan UMNO dan Barisan Nasional (BN).

Saya tak tahulah apa dosa UMNO kepadanya, mungkin masa sekolah Rendah & Menengah dulu, dia di antara budak² yang tak dapat pinjaman buku teks barangkali.

Tapi bukanlah hal buku teks yang saya nak ceritakan di sini.

Saya berminat bercerita mengenai individu ini yang bersungguh² membenci UMNO sehinggakan si dia ini pernah mengeluarkan kenyataan seperti di bawah ;


"..seronok aku dapat potong bena (banner) dan bendera BN nie.. sesuatu perasaan yg tak dapat digambarkan..dan rujuk pada yg pakar potong benar puak munafik dpt pahala kena lak bulan ramadhan lagi berganda2 pahalanya.."

Kejadian di atas terjadi kerana si Azizul ini mengalami masalah jiwa yang terlalu rakus sehingga termakan kata² nista fitnah daripada PAS dan PKR. Amalan yang wajib dikejarkan untuk mendapatkan ganjaran pahala pada bulan Ramadhan seeloknya mengerjakan ibadah dan beramal ibadah bukannya memotong banner parti lawan.

Artikel sepenuhnya berkenaan potong banner, rujuk sini.

Terbaru, si lelaki berfahaman gila kepartian ini telah membuat pelbagai kenyataan di Bandar Tun Razak bahawa kononnya ;-

# UMNO menolak Hudud
# MCA hina Islam tapi UMNO tak berani tegur
# Orang UMNO tidak pandai Islam

..dan pelbagai lagi bentuk dakwaan serta cacian yang dinyatakan melalui banner & sepanduk yang dinaikkan sendiri oleh mamat ni. Namun tidak sedikit pun si Azizul pernah membaca kenyataan balas dari UMNO mengenai isu hudud yang dibawa oleh PAS. Bagi dirinya, semuanya UMNO, UMNO, UMNO yang busuk.

Sefahaman saya mendapati mungkin budak PKR ni merupakan individu yang begitu hebat ilmu agamanya dan boleh menerima hudud yang dibawakan oleh PAS. Perghhh~

Tetapi Allah Maha Besar dan Maha Adil.


Allah telah menunjukkan kepada hamba²Nya yang tidak bersekongkol dengan fahaman LGBT yang dijana Pakatan. Inilah dia muka si ilmuwan Islam dalam Pakatan Haram Jadah di Bandar Tun Razak. 

Untuk info, Azizul Bin Mamat ini masih belum berkahwin he he he.

Siapa plak mencium dia ni?
Nenek / Mak / Kakak / Adik / Kazen / Jiran / Girlfriend / Pelayan Restoran / Bapok?

Saya masih tiada jawapan mengenai gambar di atas ini. Biarlah ia menjadi santapan mata para pembaca sekalian melihat perangai si pejuang hudud. Punyalah hebat berdakwah mengenai hudud dan pelbagai lagi kenyataan tetapi apakah dia sendiri paham apa yang dimaksudkan dengan hudud itu?

Mungkin ini yang dimahukan oleh Anwar Ibrahim dan Nurul Izzah iaitu pejuang Islam berideology pluralism dan liberalism seperti yang terdapat dalam Pakatan haprak. 

Tanya diri sendiri, menyokong untuk kebaikan atau menyokong untuk menjahanamkan agama, bangsa dan negara?

Sambung lagi nanti.

9 comments:

  1. pemuda maksiat dan perzina..oleh kerana umno mencegah dan menolak sex bebas atau LBGT jdi mamat ni cukup marah kerana tak dpt nak berzina dan bermaksiat dgn bebas sesuka hatinya.

    ReplyDelete
  2. Tepat dan padat. BODOH punya lahabau sorang ni. Berlambak lagi budak2 PR yg poyo2 pejuangkn HUDUD tp perangai lagi teruk dari Yahudi.

    ReplyDelete
  3. Haha.. mamat ni rasanya dlm golongan yg tak dpt buku teks, sbb tu dia marah sgt kat umno.. cakap org tak pandai islam.. najib dah brapa kali pg mekah.. anwar? Ops.. lupa, peliwat mana berani pg tanah haram..

    ReplyDelete
  4. Hamlau ni kurang kasih syg aku rasa..Tu pasal meroyan gila babi tak tentu pasal..

    ReplyDelete
  5. aku suka perkataan hamlau yg anon 10.00pm gunakan utk mamat nie....mamat nie memang hamlau...lahabau..cakcibau...yamakahai...pandikuttyyy..(pinjam ayat bang non jap)..baru kene cium pipi..muka dah mcm kerang busuk kene makan kat tungau...perghhh..tak tahan gua tgk dia punya muke posting kat atas tu...punya larr..serious tahap gaban...

    ReplyDelete
  6. Dia tak sedar dia dah murtad sebab sokong penggalak murtad...hehe

    ReplyDelete
  7. kalau muka macam ni bila-bila boleh disembelih. aku harap dia mati cepat dengan kehinaan. Amin

    ReplyDelete
  8. Mamat ni aku kenal sangat...
    Dia ni anak babi PasPKr lahanat.
    Muka hensem macam kulit babi nak cari glamour.
    Tolong la gadis malang mana la pi cium si mamt keturunan babi ni.
    Kalau aku dapat si mamt ni pasti ku lumur dgn taik babi.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...