Full Width CSS

Maksud Di Sebalik Kain Rentang Marahkan #BarCouncil

Laluan ini merupakan laluan rasmi saya pergi dan balik dari kerja. Jalan raya pagi ini aman damai sehinggalah sampai di lokasi hot spot ini terdapat sesuatu yang membuatkan kenderaan bergerak perlahan.

Perghhh pagi-pagi dah melayan tengok kain rentang di atas jejantas Jalan Loke Yew menghala ke Kuala Lumpur.


Ingatkan tadi kain rentang marahkan si Nurul Izzah yang suka suki mencadangkan orang Islam boleh bebas memillih agama sendiri tu tapi sangkaan saya meleset sama sekali.

Lebih 100,000 buah kenderaan melalui kawasan ini setiap hari dan angka tersebut mewakili pemandu-pemandu di sini yang pelik dengan kain rentang di bawah ini.
  

Apakah agenda dan muslihat di sebalik kain rentang ini? Jika dilihat sebelah belakang kain tersebut memang takda apa-apa tulisan, so bermakna tiadalah muslihat tapi apakah maksud ayat-ayat tersebut?

Mungkin rakyat sudah bersuara dengan agenda dan sikap berat sebelah serta pilih kasih yang terdapat di dalam Bar Council.


Adakah ia berkait rapat dengan soal pemilihan jawatankuasa Bar Council?

Atau sebenarnya ia berkaitan dengan sikap Bar Council yang lebih cenderung kepada memperjuangkan hak-hak mereka yang berada di dalam saf pilihan mereka iaitu Pakatan Haram.

Post a Comment

0 Comments