Full Width CSS

Esok Sekali Lagi @rafiziramli Akan Panas Punggung #1Malaysia #TolakFitnah #TolakPR


Blogger KL Chronicle dengan kerjasama informer dalaman PKR akan membuka lagi satu bukti PEMBOHONGAN oleh Rafizi Ramli Lembu berhubung isu yang boleh dipanggil sebagai 'skandal' National Feedlot Corporation (NFCorp).

Artikel sebelum ini telah dipaparkan pada 19 Disember 2012 yang lepas, klik sini untuk membaca artikel tersebut.

Untuk memenuhi permintaan dan hajat pembaca, kami akan terus membongkar beberapa lagi PENIPUAN, PENYELEWENGAN FAKTA dan KENYATAAN SALAH Rafizi minggu hadapan. Artikel kedua ini akan memperincikan fakta yang lebih mendalam oleh Ketua Audit dalam laporan beliau di mana turut menjelaskan isu NFCorp yang dipanggil "in a mess' seperti yang didakwa oleh Rafizi Lembu.

Tunggu artikel 5 ini esok

Rafizi Lembu berulang kali dalam statement beliau di Twitter menggelarkan bloggers BN sebagai penipu tetapi sebenarnya kami sebagai rakyat juga mahukan pembaca menilai sendiri apa yang kami paparkan dan melihat dakwaan palsu Pembangkang yang secara jelasnya mempunyai agenda politik yang busuk.

Untuk memastikan kredibiliti kami terhadap artikel akan datang, kami akan sertakan dokumen yang mempunyai hubungkait dengan NFCorp. Mungkin Rafizi akan mempertikaikan kewibawaan kami memaparkan artikel tersebut yang dirasakan terlalu sulit namun politik hari ini yang dimainkan Pembangkang sendiri membenarkan ianya terus berlaku sedemikian rupa.

Baca sini dakwaan Rafizi Lembu di Twitter miliknya.

Kami tak perlu jelaskannya sekarang tapi artikel tersebut akan dipaparkan pada hari Isnin, 24 Disember 2012 jam 9.00 pagi.

Selamat menunggu wahai Rafizi Lembu !

Post a Comment

1 Comments

  1. Anak didik NuarBrok & RafiziLembu.. Bagus dok ada buat buat tauladan bukan ikutan la Bongok2btul. PKR budak bonggok ko boleh la tipu piok,

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..