RapidkL

RapidkL

Wednesday, January 16, 2013

Kalo Tak Menipu Tu Bukan Pakatan Haprak Lah #1Malaysia #TolakPR #TolakFitnah


Demi untuk menyedapkan hati, maka para pencacai PR terpaksa edit gambar-gambar semasa Perhimpunan Dajal tempoh hari di Stadium Merdeka.

Terlalu kasihan dan sedih apabila mereka terpaksa berhempas pulas memanipulasi imej di atas semata-mata untuk mengaburi rakyat agar yakin kononnya ramai yang hadir pada himpunan LGBT tersebut.

Lihat gambar kanan, sehinggakan atas bumbung stadim pun ada orang duduk hahaha

Yang bertambah kelakar lagi ialah trek lari yang berwarna putih sekeliling padang kelihatan lengang tiada rakyat  yang kononnya membanjiri padang melimpah keluar.

2 comments:

  1. Kalo tak menipu..
    Bukan lah Pakatan Haram Jadah namenyE...

    ReplyDelete
  2. biase le babi ni naik bumbung kah kah ibarat babi nak jadi burung merak seluruh badan babi dah diwarna dan dipakaikan dengan baju merak cuma bila babi mula bersuara saja suaranya tetap suara babi macam tu le kalau babi menipu jadi baik tetap nanpak keburukan menipu mereka babi oo babi

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...