Full Width CSS

Kantoi Konspirasi Anwar & Deepak Rupanya #1Malaysia #TolakPR #TolakFitnah



Pada 4hb 2012 Gomo telah mengeluarkan satu klip video rakaman sulit yang mana membuktikan bahawa Deepak Jaikishan mengakui segala serangan dalam merekayasa fitnah ke atas Datuk Sri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor adalah datangnya dari Anwar Ibrahim.

Malah didalam rakaman tersebut Deepak mengakui Anwar Ibrahim terbang dari Jakarta dan apabila sampai di Malaysia terus bergegas berjumpa dengan Deepak disebuah rumah milik ahli kanan parti PKR.

   

Segala kenyataan didalam video diatas membuktikan dengan jelas yang Anwar Ibrahim sanggup melakukan apa sahaja bagi menfitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor.

Bermacam macam cerita dikeluarkan oleh pihak pembangkang selepas tersebarnya video tersebut yang mana pihak pembangkang memberikan bermacam macam tipu helah menafikan video rakaman sulit Deepak itu.

Ada diantara pihak pembangkang menyatakan Anwar Ibrahim tidak terlibat dan Gomo sengaja menfitnah Anwar Ibrahim. Tidak pula dengan kenyataan cybertroopers pembangkang yang menyatakan rakaman tidak jelas dan sebagainya bagi menutup bangkai yang ada pada mereka.

Media pro pembangkang meneruskan fitnah ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor tampa henti dan semalam merupakan satu fitnah yang lebih dasyat lagi dikeluarkan oleh Rafizi Ramli yang dipercayai atas suruhan Anwar Ibrahim.

Segala galanya terjawap petang semalam juga apabila Deepak Jaikishan menafikan apa yang didakwa oleh Rafizi Ramli berhubung fitnah pembelian berlian oleh Rosmah Mansor. Malah lebih pahit lagi buat PKR apabila Deepak Jaikishan sekali lagi mengakui bahawa Anwar Ibrahim adalah perancang rekayasa fitnah ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor berhubung pekara ini.

 

Video diatas juga menguatkan video yang dikeluarkan oleh Papa Gomo yang mana disahkan sendiri oleh Deepak bahawa memang Anwar Ibrahim berjumpa dengan beliau sejurus pulang dari Jakarta. Malah Deepak mengakui Anwar Ibrahim berjanji kepada Deepak apabila sanggup melangsaikan hutang beliau dengan pihak Bank berjumlah sekitar RM 500 juta.

Gomo rasa sampai disini sahaja untuk artikel ini kerana 2 paparan video diatas sudah cukup membuktikan betapa KONSPIRASI yang dirancang oleh Anwar Ibrahim dan Pakatan PAS,DAP dan PKR cukup jijik sama sekali. Mereka sanggup menfitnah demi mendapatkan kuasa politik walaupun dengan cara yang paling kotor.

  
Panjang Muncung Al Juburi

Deepak Jaikishan pada Gomo beliau tetap seorang CONMAN yang mana seorang PENIPU. Elok sangat lah bila PENYANGAK iaitu Anwar Ibrahim berkonspirasi bersama dalam menfitnah kerana akhirnya kedua dua mereka akan jahanam seperti mana waktu ini.
Psssttt.... Rafizi Ramli memang terbukti pencacai abadi kepada Anwar Ibrahim

Post a Comment

1 Comments

  1. sebelum ni saya ada komen, tapi tak diiarkan.

    rupanya saudara hanya berani di gelanggang sendiri.

    rupanya telur tak kembang,
    batang tak tegang,
    cm banyak kurang.
    Tadak berani datang


    Joyah Tak Jongang Bangang

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..