Full Width CSS

Panas Puak PR Lihat Gambar @NajibRazak Di Gaza Bertebaran #1Malaysia


Ustaz Nasha yang juga ahli Majlis Syura Pas menjadi pegawai pengiring kepada YAB PM. 

Perdana Menteri Malaysia, DS Najib Tun Razak bersama Perdana Menteri Palestin, Ismail Haniyeh berdoa dihadapan bangkai kereta Almarhum Ahmed Al-Jaabari yang terbunuh akibat dibom oleh Israel.

Melihat gambar orang kuat PAS yang berada disisi Perdana Menteri DS Najib Razak membuatkan golongan Pro-Anwarinas bagaikan cacing kepanasan... sudah pasti rancangan untuk menyingkirkan bekas Timbalan Presiden, Nasharudin Mat Isa daripada parti itu akan menjadi kenyataan nanti....

Dibawah ugutan dari blogger Pro-Anwarinas yang mahu Ustaz Nasha di pecat dari parti PAS dengan segera kerana risau ianya akan memberi implikasi besar sebelum pilihanraya.


Petikan dari blogger hamPAS wasukalu.com 

Terdahulu Nasharudin tampil mengeluarkan kenyataan agar parti itu mengkaji semula kedudukan dalam Pakatan Rakyat selepas mendakwa DAP secara konsisten menentang pelaksanaan undang-undang Islam yang dicadang PAS.

Sejak isu tersebut tercetus, mereka tidak henti-henti berusaha dengan memberi pelbagai tekanan kepada golongan ulama yang menggangotai masjlis syura untuk memecat Nasharudin.

Bagaimanapun tekanan berkenaan tidak berhasil biar pun mereka dikatakan meminta bantuan seorang pemimpin kanan PKR bertemu dengan seorang pemimpin kanan PAS.

Ustaz Nasha juga hampir dipecat gara-gara mengiringi DS Najib ke Mekah.

Kali ini kita tunggu dan lihat... apakah nasib yang akan berlaku selepas Ustaz Nasha pulang ke Malaysia nanti...

Post a Comment

0 Comments