Thursday, February 14, 2013

Banyak Duit Anwar Ni Siap Sewa Helikopter Pula #1Malaysia #TolakPR


Anwar Ibrahim auta sana sini seluruh Malaysia konon dirinya teraniaya dengan Barisan Nasional (BN), kononnya juga kerana UMNO lah dia jadi teruk sebegini sehingga terpaksa mengemis dan meminta simpati rakyat untuk menukar Kerajaan Persekutuan.

Depan rakyat dia kata parti mereka paling susah dan tidak berduit tetapi sebaliknya Anwar dan kuncu²nya mampu menyewa helikopter, kapal terbang peribadi dan menyewa membeli bas persiaran mewah untuk Jejalah Merdeka Rakyat.






Nak kata apa lagi?

Mereka² si pengkhianat ni sebenarnya mempunyai duit yang banyak dan hari ini ke hulur ke hilir menjaja cerita buruk kerajaan demi untuk mengaut duit² rakyat tanpa sedar.



Puaslah puak² PR ni nak nafikan tapi inilah realiti sebenarnya. Mereka sebenarnya berduit tetapi hanya menggunakan kesempatan yang ada memanipulasi kepercayaan yang ditunjukkan rakyat.

Berbalik kepada gambar Anwar dan Helikopter di atas tadi tu. Menurut sumber gambar tersebut diambil setelah Anwar mendarat dari penerbangan Ranau - Keningau, Sabah. Untuk info, perjalanan dari Ranau ke Keningau boleh menggunakan jalan raya je pun.

Tak caya cuba tengok map kat bawah ni.



Memang dasar pencuri duit rakyat sebenarnya puak² PR ni. 

Sekarang ni pun dah mula mencuri duit rakyat secara senyap, lepas ni habis harta negara pun dirembat juga. 

No comments:

Post a Comment

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...