Full Width CSS

@n_izzah Takut Bayang-Bayang Kempen Superb @RajaNongChik #bn4wp


Apa ni Nurul Izzah?

Tertekan sangat ker nak mempertahankan Parlimen Lembah Pantai daripada dirampas oleh Barisan Nasional (BN). Tapi rasanya memang benarlah, anak Anwar Ibrahim ni dah mulai terasa tekanan yang hebat di Lembah Pantai sejak memangku jawatan tersebut kah kah kah.

Semua ini salah Datuk Raja Nong Chik yang tak henti-henti 'menghasut' penduduk setempat untuk berhenti menyokong Ahli Parlimen Twitter. Ini kerana Izzah hanya memantau dan memberitahu keadaan semasa penduduk di sana melalui akaun twitter nya saja tanpa perlu menjenguk dan menampakkan fizikal dirinya di Lembah Pantai.

Tindakan BN Lembah Pantai yang tidak henti-henti menabur bakti dan memerah keringat demi mengembalikan maruah BN di sana telah membuka mata banyak pihak terutamanya Ahli Parlimen Lembah Pantai serta pencacainya sendiri yang sukar dilihat dan sukar dikenali di sini.

Nurul Izzah sudah tahu akan nasib dirinya yang bakal ditolak 200% oleh penduduk Lembah Pantai pada PRU akan datang. Tapi nak dijadikan cerita pula si Ahli Parlimen Twitter ni ada hati nak ajak Winnable Candidate, Datuk Raja Nong Chik untuk berdebat dengannya hehe.

Apa kejadahnya nak berdebat?

Jauh beza taraf kepimpinan Datuk Raja Nong Chik dan Ahli Parlimen Hingusan Lembah Pantai.

Tapi kebiasaannya Pembangkang di sesuatu Parlimen / DUN akan mengajak si Wakil Rakyat berdebat menyelesaikan konflik tetapi keadaan di sini sebaliknya pula. Umpama si pemimpin mengajak rakyat berdebat plak kerana nak bagitau bahawasanya si Wakil Rakyat ni sebenarnya telah buat beberapa kerja dan program yang boleh dikira kurang dari keseluruhan jumlah jari kaki.

Sudah-sudahlah Nurul Izzah.

Angkat jelah kaki pergi bertanding di kawasan Parlimen Titiwangsa. Gantikan tempat Allahyarham Dr Lo'Lo. Itu pun kalau PAS kasi masuk kawasan. Untung sabut, bolehlah bertanding di sana, untung batu tenggelamlah gamaknya bersama bapak hang dan Pakatan Haram Jadah.

1Malaysia Tolak PR

Update via My BlackBerry® Smartphone Powered By Barisan Nasional

Post a Comment

0 Comments